Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ylipainoinen, työtön nainen.

Vierailija
28.01.2017 |

Siitä huolimatta löysin ihanan miesystävän. Hän on ulkomaalainen, hän rakastaa minua. Miksi ystäväni sanovat että hän käyttää minua hyväkseen? En omista rahaa,olen köyhä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaa sua Suomen kansalaisuuden saamiseen asti.

Vierailija
2/16 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

emotionaalisestikin voi käyttää hyväkseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Jos mies pyytää rahaa että pääsee suomeen näkemään sua, niin älä anna. Siinä oli yks esimerkki hyväksikäytöstä, ja oliko muuta?

Vierailija
4/16 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on suomen kansalaisuus. On työssä. T. Ap.

Vierailija
5/16 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Jos mies pyytää rahaa että pääsee suomeen näkemään sua, niin älä anna. Siinä oli yks esimerkki hyväksikäytöstä, ja oliko muuta?

En ole ap. mutta voisin olla. Entä jos onkin toisinpäin että mies maksaa kulut tai ne jaettaisiin puoliksi?

Vierailija
6/16 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jostain Afrikasta koska markkina-arvo heikko jos ottaa ylipainoisen naisen. Ylipaino on iso turn off 100% miehille. Ylipaino pitäs kieltää lailla

Vierailija
7/16 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina oletetaan, että ylipainoinen nainen ja ulkomaalainen mies on aina jotain hyväksikäyttöä? Esim. monet ulkomaalaiset miehet pitävät rehevistä naisista.

Vierailija
8/16 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet lauantai-iltana palstalla etkä halipusuttelemassa ihanaa, työssäkäyvää ulkkarimiestäsi?

Vierailija
9/16 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap. mutta voisin olla. Entä jos onkin toisinpäin että mies maksaa kulut tai ne jaettaisiin puoliksi?

Miksi kysyt multa? Kun en sanonut että on huijari, JOS ON huijari. Ap saa tehdä mitä lystää miehen kaa ei tämä koske meitä

Vierailija
10/16 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet lauantai-iltana palstalla etkä halipusuttelemassa ihanaa, työssäkäyvää ulkkarimiestäsi?

Ehkä ap:n mies on töissä. Ainakin omani on tällä hetkellä töissä ja siksi olen täällä.

Vierailija
11/16 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa vaan, teidän huviksi heidät on tänne roudattu, joten ottakaa kaikki ilo irti. Muuta iloa ja hyötyä heistä tuskin tulee olemaan yhteiskunnalle, joten rattopoika gigolokin on parempi kun ei mitään.

M

Vierailija
12/16 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ap:n mies on töissä. Ainakin omani on tällä hetkellä töissä ja siksi olen täällä.

Annetaan ap:n keksiä ihan omat selitykset. :)

Vierailija
13/16 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pääasia ap on löytänyt rakkauden ja toivottavasti parisuhde menee hyvin ilman mitään ennakkoluuloja toisesta jne...

Vierailija
14/16 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan jostain Afrikasta koska markkina-arvo heikko jos ottaa ylipainoisen naisen. Ylipaino on iso turn off 100% miehille. Ylipaino pitäs kieltää lailla

Sekään surkimus et ikinä kehtaisi höpinöitäsi sanoa suoraan ihmiselle. Netti ja nimettömästi on luonut sun kaltaisille loputtoman sosiaalisen runkkukentän.

Vierailija
15/16 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet työtönniin sullahan on sitten hyvin aikaa treenata, keskittyä ruokavalioon ja saada itseni kuntoon.

Vierailija
16/16 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No koska ulkkarimiehellä on työvuoro. Kuuraa kusisia metriksen vessoja.