Apua, olenko sairastumassa dementiaan??Kellekään ei varmaan ole ikinä käynyt näin....
Lähdin aamulla hirveällä kiireellä viemään valokuvaukseen lasta ja sitten sieltä suoraan tenavajumppaan. No jumpassa huomasin että lapsi tuntuu kovin märältä....en ollut muistanut laittaa aamulla lainkaan vaippoja taaperolle. Lapsi siis puolitoistavuotias. Onko kenellekään teistä sattunut koskaan näin vai olenko jotenkin pimahtamassa :-(
Kommentit (5)
...minä myös olen: menin tänään kauppaan iloisesti koiran kanssa, ja ei kun täyskäännnös tuulikaapissa takaisin ja koira kiinni pihalle. Olin niin ajatuksissani kun tulin eläinlääkäristä..
Siis niin, että se liukas muovipuoli on peppua vasten. Ihmettelin vaan, kun vaippa falskasi heti puolen tunnin jälkeen. Enkä vieläkään ymmärrä, miten sain ne teipit kiinni ilman, että huomasin tätä mokaa...
Ukkoni nyt vielä jotenkuten tunnistan ;-)
Harmitti niin, että itketti. Mitä se kesällä olisi haitannut, mutta talvella. :(
Lähdin tuossa eilen hakemaan talaouspaperia kaupasta. Tasan yksi asia ja sen unohdin. Ostin kyllä kaakaota... :)
Kaikennäköistä sattuu väsyneelle, mutta et varmaan ole unohtanut omaa nimeäsi kaupan tiskillä kuten allekirjoittanut. Joten ole huoleti vielä.