Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mikä olisi hyvä rakasteluasento, kun miehellä iso kalu?

Vierailija
16.03.2006 |

siis minun ihanalla miehelläni on mielestäni hiukan liian suuri kalu, omasta mielestään hänellä on normaali... joka tapauksessa se aiheuttaa minulle välillä tarpeetonta kipua, onko olemassa jotain hyvää asentoa jossa se " sujuisi" paremmin? KIITOS

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eipä taida kellään olla liian isovehkeistä miestä kun et ole yhtään viestiä saanut!!! No meillä kyllä löytyy, paras asento perinteinen lähetyssaarnaaja kun muissa asennoissa heti ottaa " pohjaan" niin että vihlaisee. Mut ei pidä valittaa, kun on tullut oltua aikoinaan sellasten kanssa että ei ole tuntunut vehje missään!

Vierailija
2/19 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... joo, ei ole hirveesti vastauksia tullu :( harmi.

Olen itsekkin huomannu että lähetyssaarnaaja on paras, mutta niiiin tylsä!!!

kai sitä pitää vaan hammasta purra sitten. Mun mies on kyllä tosi hellä ja ihana rakastaja, yrittää aina ettei pahasti satu, mutta innostuuhan se sitten aina " työstämään" oikein kunnolla!!

Kiitos sulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

takaapäin: kerran yhdellä partnerillani oli TOSI mahtivehje, lähetyssaarnaja sujui hyvin ja oli ihanaa, mutta takaapäin veivatessa tuntui siltä että kaikki sisuskalut ruttaantuivat. siis nielurisoja myöten!

parempi kuitenkin liian iso kuin liian pieni.

Vierailija
4/19 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

takaapäin: kerran yhdellä partnerillani oli TOSI mahtivehje, lähetyssaarnaja sujui hyvin ja oli ihanaa, mutta takaapäin veivatessa tuntui siltä että kaikki sisuskalut ruttaantuivat. siis nielurisoja myöten!

parempi kuitenkin liian iso kuin liian pieni.

Mutta en valita. en.

ap.

Vierailija
5/19 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipu syntyy, kun penis osuu kohdunnapukkaan. Kokeilemisen arvoisia asentoja ovat esim.

-kyljellään asennot (etuperin tai takaperin)

-nainen päällä

Vierailija
6/19 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Minusta se on Paras asento :-) Mies on siinä jotenkin niin maskuliininen, ' vallassa' ... Ja tosiaan, jos on iso, niin siinä ei satu kuten takaapäin pannessa.

Vierailija
7/19 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Vierailija
8/19 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kanssa miehellä iso ja hyvä niin. Mielestäni yks aivan fantastinen asento on sellainen, että minä olen selällään ja mies kyljellään. Mies tulee vaaka-suunnassa sisään(minuun nähden) ja jalkamme menevät limittäin. Tuossa asennossa muna tulee suoraan sisään ja miehen jalka painaa mukavasti häpyluuta. Lisäksi mies pystyy vielä nuolee rintoja.

Jos tästä mitään käsitystä sai, niin kantsii kokeilla.

Vierailija
9/19 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

meillä kanssa miehellä iso ja hyvä niin. Mielestäni yks aivan fantastinen asento on sellainen, että minä olen selällään ja mies kyljellään. Mies tulee vaaka-suunnassa sisään(minuun nähden) ja jalkamme menevät limittäin. Tuossa asennossa muna tulee suoraan sisään ja miehen jalka painaa mukavasti häpyluuta. Lisäksi mies pystyy vielä nuolee rintoja.

Jos tästä mitään käsitystä sai, niin kantsii kokeilla.

toimii;))))

Ja nimenomaan tarkoitin että lähetyssaarnaaja aina asentona tylsä!!!

ap.

Vierailija
10/19 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen ainakin mulle iso vehje sattuu takaapäin naidessa. Ehkä mun emätinkin on jotenkin kallellaan, mutta siis penis on ihan väärässä kulmassa, ja jos pidän kättä alavatsalla, niin se tökkii siellä : ) Kuulosti varmaan tosi fiksulle... Mutta joka tapauksessa meillä ei voida tehdä sitä takaapäin, tai miehen pitäs pidätellä tosi huolella intoaan ja siinä se ei taas ole yhtään hyvä...

Vierailija
11/19 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: ap.

tänks huolenpidosta anyway;))

Vierailija
12/19 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin minäkin sen johtuvan siitä, että kohtuni on taaksepäin kallellaan. Tosin eihän se penis sinne asti ulotu, mutta jotenkin kalu osui kipeästi kohdunnapukkaan..

Jostain syystä enää nykyään ei satu, vaikka sama mieskin on yhä. Nyt ei tarvii enää yhtään jarrutella vaan saa antaa mennä ihan täysillä asennossa kuin asennossa. Kumma juttu?!

Vierailija
13/19 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vehje on yli 20cm, itse taas olen ainakin miesten mukaan pieni- ja tiukkapimppinen. Ainoa toimiva asento on lähetyssaarnaaja, mielellään niin että mies nojaa suoriin käsivarsiinsa. Sillä lailla tulen takuuvarmasti joka kerta :-).

Takaapäin on aivan mahdotonta tämän hemmon kanssa, sattuu mielettömästi. Nainen päälläkään ei kunnolla onnistu, kun en voi vapaasti istua miehen päälle - vehje uppoaisi silloin syvemmälle kuin mihin meikäläisen rahkeet riittävät.

Kuitenkin hyvä näin. Iso muna on esteettisesti kaunis katsella ja miehen seksuaalinen itsetunto on kohdallaan ehkä osittain kalunsa koostakin johtuen.

Vierailija
14/19 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Op, sta on vuosia aikaa, mutta kuka ties tästä on vielä joillekin uusia juttuja: olen shokissa, ettei ainutkaan tarjonnut ehdotuksena anaaliseksiä.

Ei tule isollakaan munalla koko esteeksi, kunhan vain lämmitellään hyvin ja ja tietysti harjotellaan anaalin vastaanottokykyä, mikäli muna on myös paksu.

Anaalissa saan parhaat kiksit ja lelujen avulla voi samanaikaisesti antaa kyytiä pillulle.

Itselle parhaalta tuntuu silti lähetyssaarnaaja anaalinkin kohdalla, mutta myös muut asennot ovat ihania.

Kun laittaa sopivan surruttimen tai geishan pilluun ja mies työstää anaalia niin voi taivas mikä orgasmi. Ja miehet saavat lisäkiksejä kun pääsevät anaalin kimppuun. Eli win-win

Vierailija
15/19 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Op, sta on vuosia aikaa, mutta kuka ties tästä on vielä joillekin uusia juttuja: olen shokissa, ettei ainutkaan tarjonnut ehdotuksena anaaliseksiä.

Ei tule isollakaan munalla koko esteeksi, kunhan vain lämmitellään hyvin ja ja tietysti harjotellaan anaalin vastaanottokykyä, mikäli muna on myös paksu.

Anaalissa saan parhaat kiksit ja lelujen avulla voi samanaikaisesti antaa kyytiä pillulle.

Itselle parhaalta tuntuu silti lähetyssaarnaaja anaalinkin kohdalla, mutta myös muut asennot ovat ihania.

Kun laittaa sopivan surruttimen tai geishan pilluun ja mies työstää anaalia niin voi taivas mikä orgasmi. Ja miehet saavat lisäkiksejä kun pääsevät anaalin kimppuun. Eli win-win

Vierailija
16/19 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen vehje on yli 20cm, itse taas olen ainakin miesten mukaan pieni- ja tiukkapimppinen. Ainoa toimiva asento on lähetyssaarnaaja, mielellään niin että mies nojaa suoriin käsivarsiinsa. Sillä lailla tulen takuuvarmasti joka kerta :-).

Takaapäin on aivan mahdotonta tämän hemmon kanssa, sattuu mielettömästi. Nainen päälläkään ei kunnolla onnistu, kun en voi vapaasti istua miehen päälle - vehje uppoaisi silloin syvemmälle kuin mihin meikäläisen rahkeet riittävät.

Kuitenkin hyvä näin. Iso muna on esteettisesti kaunis katsella ja miehen seksuaalinen itsetunto on kohdallaan ehkä osittain kalunsa koostakin johtuen.

Näin suht normaalikokoisen kalun (16.5cm) omistajana kuulostaa jotenkin surkealta miesnäkökulmasta. Asentoja pari ja pitäisi himmailla ja olla varovainen koko ajan? Parhaaltahan se aina tuntuu kun voi työntyä sisään niin syvälle kun pääsee.

Vierailija
17/19 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisipa isoa!

Vierailija
18/19 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin suht normaalikokoisen kalun (16.5cm) omistajana kuulostaa jotenkin surkealta miesnäkökulmasta. Asentoja pari ja pitäisi himmailla ja olla varovainen koko ajan? Parhaaltahan se aina tuntuu kun voi työntyä sisään niin syvälle kun pääsee.

Komppaan tätä. Miehenä en ole koskaan haikaillut jättiläiskyrvän perään. Kuten monessa muussakin, kultainen keskitie on paras. 👍

Vierailija
19/19 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sama juttu, miehelläni on tosi iso ja vertailla voin 14 muuhun kokeiltuun. Takaapäin siis menee syvimmälle, joten paras on edestä jalat miehen olkapäillä. Tosin pidän alistusleikeistä, niin useasti saan kyllä kädet selän taakse sidottuna takaapäin pöydällä tai kontallaan rahin päällä.