Kauanko keski-ikäiset deekut yleensä jaksaa bilettää?
Musiikki huutanut nyt jo 14 tuntia putkeen ja tasainen puheenölinä ollut lähes katkeamatonta. Kuinka kauan tuon ikäiset jaksaa putkeen tollasta ryyppäämistä. Taitavat olla alanmiehiä kun ei loppua näy.
Kommentit (5)
Keski-ikäiset deekut ovat yleensä jaksaneet bilettää jo sen 20 vuotta ja varmaan sitten jaksavat vielä suunnilleen saman verran tulevaisuuteenkin.
No voi vittu. Kait sitä pitää vielä päivä odotella, ehkä herrasmiehillä venähti vain perjantai-ilta sunnuntaihin asti. Ei siis haittaa meikäläisen nukkumista tms. En mä jaksais kyllä 12 tuntia rännittää.
Pitkä ja tasainen harjoittelu tekee mestarin. Meillä ovat myös tenukepit mölynneet jo vuosia naapuritalon pihassa. Talvi on rauhallinen aika kesällä tulevat ulos ja meidän talon kykynuoria ei tunnu häiritsevän heidän rääkyntä mutta kun mä kerran tein tervehtimis aloitteen yleisen sosiaalisuuden nimissä niin kutsuivat poliisin. Ihmiset kirjoittelee netissä kaiket päivät ja kuvittelevat itsensä sosiaalisiksi. Keskustelu tarkoittaa puhumista. Sitä oikeuttaa ei ole enää kun tietyillä yleislärpäkkeillä ja kun joku heitä uskaltaa puhutella niin heitä on heti häiritty.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä ja tasainen harjoittelu tekee mestarin. Meillä ovat myös tenukepit mölynneet jo vuosia naapuritalon pihassa. Talvi on rauhallinen aika kesällä tulevat ulos ja meidän talon kykynuoria ei tunnu häiritsevän heidän rääkyntä mutta kun mä kerran tein tervehtimis aloitteen yleisen sosiaalisuuden nimissä niin kutsuivat poliisin. Ihmiset kirjoittelee netissä kaiket päivät ja kuvittelevat itsensä sosiaalisiksi. Keskustelu tarkoittaa puhumista. Sitä oikeuttaa ei ole enää kun tietyillä yleislärpäkkeillä ja kun joku heitä uskaltaa puhutella niin heitä on heti häiritty.
Lienetkö humalassa? Kun viestistäsi jäi epäselväksi mitä siellä oikein on tapahtunut, ketä missäkin lauseessa tarkoitetaan ja kenellä on hauskaa ja kenellä ongelmia.
Tekevät vuorotyötä. Yksi tai useampi sammuu kerrallaan, mutta yksi tai useampi jää mölyämään, kunnes ne sammuneet taas havahtuvat juomaan lisää.