Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mies käyttäytyy ihastuessaan varattuun naiseen?

Vierailija
28.01.2017 |

Kertokaas miehet tai naisetkin jos kokemusta tällaisesta tapauksesta?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin millä tavalla? Naisen suhteen vai?

Vierailija
2/16 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan miehestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan suurin osa pysyy loitolla/ koittaa unohtaa. Tietysti sitten jos on viitteitä siitä että naisenkin puolella mahdollisesti kiinnostusta niin en tiedä, sitten ehkä kiinnostaa vielä pitää juttu mielessä :D

Vierailija
4/16 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

otan takaapäin pepusta kiinni ja törkkään mun erektiossa olevan siittimen häneen kiinni ja kuiskaan: "Mulla on kivikova erektio suhun 24/7 toisinkun sun impotentti miehelläs". Sitten siemennän hänet

Hyi vttu.

Vierailija
5/16 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kertoisin tunteistani kun eihän siinä mitään menetä. Jos ei olisi kiinnostunut niin jättäisin tietysti rauhaan. En minä mikään suhteiden rikkoja ole.

M26

Vierailija
6/16 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan tilanteesta. Jos nainen on joku puolituttu jota näkee harvoin niin helppohan se on kertoa tunteistaan. Jos taas joku läheinen tai semmoinen tuttu ketä näkee usein niin ehdottomasti täytyy pitää naama kiinni ja unohtaa.

Vierailija
7/16 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyy loitolla. Nähty on monet kerrat. Tiedän useamman itseeni ihastuneen eivätkä koskaan minulle siitä kertoneet, paitsi yksi kertoi kännissä tunteistaan.

Varattu nainen

Vierailija
8/16 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu ihan miehestä sekä yleisestä tilanteesta. Ei tuohon mitään yhtä tiettyä kaavaa ole, varmasti osa kertoo ja osa taas ei todellakaan kerro, tilanteesta ja ihmisestä riippuen.

Vierailija
9/16 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen avomieheni otti minuun yhteyttä kun olin parisuhteessa, kertoi siis vaan tunteistaan työpaikalla jossa olimme molemmat osa-aikaisina ja nähtiin suunnilleen muutaman kerran kuukaudessa jos sitäkään. Onneksi kertoi, sillä minäkin olin ihastunut häneen ja silloinen miesystäväni tuntui elävän omaa elämäänsä eikä tulevaisuuden suunnitelmatkaan oikein kohdanneet meillä. Alkuun torjuin kyllä tämän nykyisen mieheni, mutta otin jälkeenpäin yhteyttä parin kuukauden mietiskelyn jälkeen ja alettiin seurustelemaan. Eksälläni myös nykyään uusi nainen kuvioissa, heillä tuntuu synkkaavan paremmin kuin meillä aikanaan. Noh molemmilla kävi hyvin.

Noin yleisesti en kuitenkaan ehkä suosittelisi varattujen iskemistä, en todellakaan. Mutta omassa tilanteessani oli hyvä asia, en ikinä olisi ottanut tuohon mieheen yhteyttä joten onneksi hän otti minuun.

Vierailija
10/16 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttely ja huomiotta jättäminen. Mies voi luulla käyttäytyvänsä normaalisti, mutta todellisuudessa hän voi vaikuttaa jopa tylyltä, koska käyttäytyminen on tiedostettua eikä spontaania. Parhaiten ilmenee, jos käytöksessä tapahtuu selkeä muutos esimerkiksi flirttailusta välttelyyn.

Vierailija
11/16 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä haluat kuulla? Kerro se ap.

Vierailija
12/16 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välttely ja huomiotta jättäminen. Mies voi luulla käyttäytyvänsä normaalisti, mutta todellisuudessa hän voi vaikuttaa jopa tylyltä, koska käyttäytyminen on tiedostettua eikä spontaania. Parhaiten ilmenee, jos käytöksessä tapahtuu selkeä muutos esimerkiksi flirttailusta välttelyyn.

Apua, juuri näin on alkanut käyttäytyä yksi hyvä ja mukava työkaverimies. Kaikki tämä sen jälkeen kun tanssimme viattomasti hitaita eräässä illanvietossa.

Vierailija
13/16 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
14/16 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuskii hänen käytettyjä pikkuhousuja.

Vierailija
15/16 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joko alkaa vältellä, ettei rikkoisi suhdetta, tai sitten alkaa flirttailla ja iskeä, että saisi naisen itselleen. Riippuu ihan miehestä ja sekä siitä, ollaanko tuttuja ennestään ja tunteeko tää ihastuja varatun vakikumppanin vai ei.

Voi myös olla niin, että mies flirttailee välillä ihan täysillä ja sitten yhtäkkiä pistää jarruja päälle, koska kokee tekevänsä väärin naisen vakikumppania kohtaan.

Vierailija
16/16 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tällainen välttelevä mies tyytyväinen itseensä? Auttaako se tunteisiin vai pyöriikö nainen kahta kauheammin mielessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme