Legginsit. Huomion hakemista vai mukavuussyistä?
Kommentit (32)
Välihousut/pitkät kalsarit mukavuuden takia eli ei tule kylmä kun on farkut jalassa talvella. En tiennytkään että niillekin on nimi, thermolegginsit.
Kesällä ei tulisi mieleenkään laittaa jalkaan tuollaisia.
Jostain syystä mä olen tällä omenavartalolla löytänyt istuvia farkkuja vuodesta toiseen. I tarvitse silläkään perustella mitään trikoita käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mua eniten häiritsee ajatus leggingsien mahdollisesta läpikuultavuudesta tai näkyvistä pikkarien rajoista. Muuten voisin käyttää leggareita housuinakin, mukavuuden ja tyylikkyyden takia (tietenkin muita kuin perusmustia tms.)
Miten sulla paidan tai mekon alta näkyy pikkareiden rajat?
Vierailija kirjoitti:
Välihousut/pitkät kalsarit mukavuuden takia eli ei tule kylmä kun on farkut jalassa talvella. En tiennytkään että niillekin on nimi, thermolegginsit.
Kesällä ei tulisi mieleenkään laittaa jalkaan tuollaisia.
Jostain syystä mä olen tällä omenavartalolla löytänyt istuvia farkkuja vuodesta toiseen. I tarvitse silläkään perustella mitään trikoita käyttää.
Farkut on vaan niin epämukavat, kinnaa aina jostain, ja on kovaa kangasta, vähintäänkin kun kumartuu puristaa mahasta. En ole koskaan, en edes laihana, tykännyt farkuista. Ja vielä epämukavampi se olisi että olisi toiset housut farkkujen alla.
Leggingsejä en pidä huomion takia ja siinäkin vain se jos sopii asuun on samaa väriä tai samoja kuvioita. Tyyli ennen kaikkea. Leggingsejä pidän mieluummin koska en voi sietää sukkahousuja ja haluan vaatteiden peittävän jalkojeni ihoa. Leggingsit on hyvät kuumemmalla säällä kun housut olisi liian kuumat. Omassa tyylissäkin on se että itse tykkää eikä se huomionhakuisuus.
Legginssejä kutsuttiin Suomessa ennen stretseiksi jos ne olivat farkkua ja ratsatushousuiksi ( muistatteko ne kivat leveät kuminauhat siellä lahkeensuissa jotka menivät jalan alta, ne jotka pitivät lahkeet piikkisuorina) jos ne olivat jotain muuta venyvää ainetta lycrasta venyvään samettiin. Ihan sama juttu, eri nimitys.
Camel toeta ei muodostu jos alavatsalihakset ovat timmissä kunnossa ja on hoikka. Sekä ei vedä niitä pöksyjä korviin. Camel toe muodostuu ihan yhtä lailla farkuilla ja pyylevillä naisilla usein myös mustien suorien housujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mua eniten häiritsee ajatus leggingsien mahdollisesta läpikuultavuudesta tai näkyvistä pikkarien rajoista. Muuten voisin käyttää leggareita housuinakin, mukavuuden ja tyylikkyyden takia (tietenkin muita kuin perusmustia tms.)
Osta riittävän paksusta kankaasta tehdyt leggingsit niin ei sieltä mitään pikkuhousujen rajoja näy eivätkä taatusti kuulla läpi.
Seksikkäät legginssit kirjoitti:
Miten on mahdollista, ettei naiset itse huomaa camel-toeta?
Huomaan, mutta ei kiinnosta.
Jos joku siitä järkyttyy, menköön terapiaan.
Vierailija kirjoitti:
Legginssejä kutsuttiin Suomessa ennen stretseiksi jos ne olivat farkkua ja ratsatushousuiksi ( muistatteko ne kivat leveät kuminauhat siellä lahkeensuissa jotka menivät jalan alta, ne jotka pitivät lahkeet piikkisuorina) jos ne olivat jotain muuta venyvää ainetta lycrasta venyvään samettiin. Ihan sama juttu, eri nimitys.
Camel toeta ei muodostu jos alavatsalihakset ovat timmissä kunnossa ja on hoikka. Sekä ei vedä niitä pöksyjä korviin. Camel toe muodostuu ihan yhtä lailla farkuilla ja pyylevillä naisilla usein myös mustien suorien housujen kanssa.
Miten alavatsalihakset liittyy cameltoen muodostumiseen?!??
En ole koskaan ymmärtänyt miksi naisten pitkiä kalsareita on ruvettu nimittää letkikseiksi.