Legginsit. Huomion hakemista vai mukavuussyistä?
Kommentit (32)
En ole ikinä kuullut tai edes ajatellut että joku käyttäisi leggingseja muusta kuin mukavuussyystä. Kuinka kieroutunut mielikuvitus ap:lla oikein on?Onko ap:n mielestä kaikki paitsi burkhassa kulkeminen huomion hakemista? Jos näin on niin aika sairas tapaus....
Miksi miinuksia? Kysyin kysymyksen jossa kaksi vaihtoehtoa. Mitä tein väärin?
Ai se että voi olla osittain molempia?
Tarkoitin että kumpi noista kahdesta on se isompi syy. Anteeksi hämmennyksestä.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä kuullut tai edes ajatellut että joku käyttäisi leggingseja muusta kuin mukavuussyystä. Kuinka kieroutunut mielikuvitus ap:lla oikein on?Onko ap:n mielestä kaikki paitsi burkhassa kulkeminen huomion hakemista? Jos näin on niin aika sairas tapaus....
Miksi pitää heti ilkeillä? Kysyin vaan koska mietin asiaa enkä tiedä kumpsin se on. Ei olis heti tarttenut haukkua, tuli paha mieli :(
No minä pidän niitä sen takia että olen niin lihava että sukkahousuja ei pysty pitämään, eli aina kun mulla on jonkinlainen tanttu päällä, niin pakko on jalatkin jollain kankaalla peittää ettei tule kylmä. Eikä pitkän tunikan tai mekon kanssa sovi mitkään leveälahkeiset housut, ja mulla kun on pitkät jalat, niin kyllä ne leggarit on ihan ok näköiset. En ymmärrä miksi joku pitäisi niitä huomion takia...
Miksi haluaisin erityisesti huomiota, kun laitan aamulla vaatteet päälle? Leggingsit ovat juuri nyt valitettavasti se paras vaihtoehto. Tässä speksit ja saa antaa vinkkejä, jos keksit jotain muuta, mieluiten linkki suoraan tuotteeseen, kiitos:
- afrikkalaistyylinen ghettoperse yhdistettynä kolmesta raskaudesta jääneeseen maharöllykkään (ihoni ei jousta vaan venyy ja maharöllykän alku on ollut aina)
- paksut reidet (myös normaalipainoisena, ollaan tukkijalkaisia), jotka hankaavat toisaan vasten
- atooppinen iho, punaista ja karheaa ja kutinaa, eli mitään kovaa tai karheaa tekstiiliä en kestä
- joudun kyykkäämään sekä töissä että kotona ja housujen päälle pitää myös saada vedettyä toppahousut nopeasti
- ei mitään vyötäröltä puristavaa, koska muuten tulee alaröllykän lisäksi ylämakkara tursuamaan (joo, tää mun iho on ihan kamala, haavoista jää kunnon arvet ja raskaudet ovat tosiaan venyttäneet nahan sellaiseksi, että vain kirurgista olisi apua)
Seksikkäät legginssit kirjoitti:
Miten on mahdollista, ettei naiset itse huomaa camel-toeta?
No suurin osa ei vedä niitä housuja tissien alle, ja 99,9% pitää siinä päällä jotain pitkää tunikaa, paitaa tai mekkoa, niin että se pilden kohta tai perse ei näy, koska suurin osa naisista häpeää persettään, että se on liian iso, jotkut jopa sitä että se on liian pieni/lättänä/olematon.
Mitä huomiota leggingseillä saa? Toistaiseksi olen liiemmältä huomiolta välttynyt, vaikka leggingsejä pidänkin melkein joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Ne on legginGsit.
Miksei leggingit? Leggings on jo monikkomuoto.
Miks kukaan hakis huomiota niin epäimartelevalla vaatetuksella :D kaikki muhkurat ja muut näkyy :D eli sanoisin mukavuus. Tai negatiivisen huomion haku.
En halua enää puhua teidän kanssanne kun olette niin ilkeitä. Miksi aina pitää olla ilkeä kun pääsee anonyymina nettiin? Ei ole hyvää käytöstä tuollainen.
Talvella thermolegginssit hameen alla on paljon lämpimämmät kuin talvisukkahousut. En sitten tajunnut, että jotakuta tämäkin häiritsee.
Seksikkäät legginssit kirjoitti:
Miten on mahdollista, ettei naiset itse huomaa camel-toeta?
Kai siinä on nyt hame tai housut päällä? Keikkuloitko ite alusvaatteillas ulkona?
Ja vastaus on mukavuuden takia, kengätkin ostan mukavuuden enkä huomion takia. Ja meikkaan omaksi ilokseni enkä huomion takia.
Miksi naisten pukeutumisessa ym. on automaattisesti kyse huomiosta? Ihme "gallup" Olisit nyt keksiny jotain vähän mielenkiintoisempaa.
Ja joo luin ja vastasin, koska ärsyttää!!
Harva löytää omalle vartalotyypilleen hyvin istuvia housuja helposti.
Jos on masua, pepussa ja reisissä liikaa väljyyttä. Kapeavyötäröinen, reitevä ja pepusta muodokas on pulassa liian väljän vyötärön kanssa.
Vähintäänkin on liian pitkät/lyhyet lahkeet.
Leggarit nyt vaan mukautuu kätevästi jokaiselle kropalle. Myös niinä päivinä kun vatsaa turvottaa vaikkapa kuukautisten takia.
Huomion, miten?
Jos käytän niin paita peittää perseen, enkä muutenkaan pidä sellaisia että alushousujen rajat näkyy. Tuntuu olevan se ja sama mitkä housut mulla on, persekommenttien kannalta ainakin.
Mua eniten häiritsee ajatus leggingsien mahdollisesta läpikuultavuudesta tai näkyvistä pikkarien rajoista. Muuten voisin käyttää leggareita housuinakin, mukavuuden ja tyylikkyyden takia (tietenkin muita kuin perusmustia tms.)
Itse ajattelin sponssata tuota Standing Rockia ja ostaa heidän legginsit.
Ei oikeastaan ole tarvetta leggareille, mutta hyvään tarkoitukseen menee rahat, niin mikä ettei.
https://www.facebook.com/NativeAmericanDays/photos/p.1885716731674721/1…
Niin? Niin?