Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani nainen kertoi olevansa raskaana

Vierailija
28.01.2017 |

Tutustuin reilu kuukausi sitten naiseen, jonka kanssa synkkasi erinomaisesti ja juttu luisti muutenkin vallan mainiosti. Aika pian koin ihastumisen tunteita ja nainen kertoi tuntevansa samoin. Kummallakin on sinkkuilua takana noin vuosi, jota edelsi pitkä suhde. Ei siis kiire mihinkään, kummallakaan, joten sovimme etenevämme rauhallisesti.

Tapasin naisen edellisen kerran viikko sitten. Nainen oli kumman hiljainen, vetäytyväinen... minkä ajattelin johtuvan väsymyksestä, huonosta päivästä tms. kunnes hän alkoi oma-aloitteisesti kertoa tilanteestaan. Hän kertoi tehneensä posiitivisen raskaustestin kertaa kolme muutama päivä sitten. Hän on keskustellut tulevan lapsensa isän kanssa, ja kumpikin haluaa raskauden jatkuvan vaikka eivät ole enää suhteessa keskenään. Juttu jatkui niin, että nainen halusi lopettaa tapailumme ja kertoi haluavansa keskittyä nyt raskauteen ja vauvan tuloon. Nainen kertoi kokevansa jotenkin vääräksi, jos tapailua jatkettaisiin, koska odottaa lasta toiselle miehelle.

Kuulostaa luultavasti kummalliselta, mutta en edes osannut järkyttyä. Tiesin kyllä naisella olleen suhteen X nimisen miehen kanssa, ja tiesin myös että suhteeseen oli kuulunut seksiä. En tietenkään ollut ajatellut tapailemani naisen olevan raskaana - mutta eipä hän ollut tiennyt tätä itsekään.

Minut tekee surulliseksi se, että tämä nainen ei enää halua edes harkita tapailusuhteemme jatkamista tai sen rakentumista vähitellen joksikin muuksi. Olisin siis itse valmis jatkamaan tapailuamme. Haluaisin antaa tunteiden syventyä, toivoisin että tapailu muuttuisi seurusteluksi ja kehittyisi edelleen. Ja nyt nainen tyrmää tämän täysin. Sanoo kyllä, että on tunteita, mutta sanoo että kokee tuollaisen kuvion moraalisesti vääräksi.

Miten voisin vakuuttaa naisen siitä, että todella haluaisin pitää huolta hänestä ja hänen vielä syntymättömästä lapsestaan, vaikka se ei minun olekaan?

Kommentit (119)

Vierailija
101/119 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohda se nainen miksi ihmeessä haluaisit toisen lapsen riesaksi

Vierailija
102/119 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääset vähemmällä kun otat jonkun vähemmän itseään jakavan muijan. Toisen lapsi on toisen lapsi ja sulla mahdollisuus löytää parempikin.

Eikö nyt jo olisi parempi päästä eroon tuosta "itseään jakavan muijan" titteleistä. Tuskin sinäkään jättäisit tämän "muijan" ex miesystävää sen takia, että on "jakanut" itseään tällä "muijalle" ja saattanut sen raskaaksi. Vielä nykyäänkin näyttää olevan niin, että nainen ei saisi olla seksisuhteessa tai on "itseään jakava". Miestä se ei kyllä tunnu leimaavan. Ja todella ikävää, että naiset nimenomaan itse ovat tuota titteliä mielellään toisilleen jakamassa. Mistä voit tietää, vaikka tämä lapsen isä olis tuon naisen 2 tai kolmas seksikumppani? Mistä sinä voit tietää monelleko tuo nainen on itseään "jakanut". Voi olla, että itse olen jakanut huomattvasti useammalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/119 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää on totta... Niin UNOHDA NE VAUVANVAATTEET!! Ei, ei ja vielä kerran ei!

Toinen on vasta pissannut tikkuun ja sä ryntäät vauvanvaateostoksille? Itse uskalsin huokaista ja alkaa kunnolla suunnittelemaan tulevaisuutta vasta kun näin ja kuulin ultrassa sen pienen sykkivän sydämen ja kaikki näkyi olevan kunnossa.

Sitä aikaisemmin ei olis tullut mieleenkään ostaa mitään vauvakamaa edes itse näin äitinä!

Kyllä karvat nousis pystyyn jos joku muutaman viikon tuttavuus alkais vauvanvaatteita postittamaan. Se olisi tosi outoa, vaivaannuttava ja ahdistavaa.

Eli pliis, UNOHDA NE VAATTEET! Sillä pilaat viimeisetkin mahdollisuuden rippeet.

Tee niinkuin 90% vastaajista täällä neuvoo: jätä nainen rauhaan ja anna sille tilaa hengittää ja sulatella tapahtunutta. Se ottaa kyllä yhteyttä jos niin haluaa. Se riittää, että olet ilmaissut olevasi tukena, nainen tekee itse päätöksen jatkosta. EI ENÄÄ VIESTEJÄ, ELLEI SE TULE NAISEN ALOITTEESTA.

Vierailija
104/119 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tätä. Mies eikirjoittaisi noin. Nyt on tahallaan laitettu tarinaan twisti, ettei ap:lla ja naisella ole ollut seksiä, jotta ei voi epäillä ap:ta lapsen isäksi. Ap varmaan kirjoitti itse sen vinkin lähettää naiselle vauvanvaate, jotta saa lisää vettä myllyyn.Ei ole myöskään uskottavaa, että olette keskustelleet hänen kuukautisten myöhästymisen syistään. Eikä kukaan hullu myöskään vaatisi kuvaa raskaustestistä.

Vierailija
105/119 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että nainen ei ole nyt halunnut tavata lainkaan. Vastaa kyllä viesteihini, mutta ei halua esim. jutella puhelimessa. On myös sanonut, että hänen mielestään on parempi että jatketaan nyt kumpikin omia polkujamme mutta voidaan välillä olla yhteyksissä kaverilinjalla. En minä halua kaveruutta, enkä halua olla yhteyksissä välillä! Ei se riitä... Miten kertoa tuo naiselle?

t. aloittaja, epätoivoisesti ihastunut

Asia taitaa ap olla valitettavasti niin, että tuo nainen tahtoo sen lapsen isän kumppanikseen. Tuo mies ei välttämättä tahdo lasta eikä naista, mutta raskauden myötä nainen voi kuvitella, että tilanne muuttuisi ja haaveilee niin.

Näin oletan ja epäilen ja siltä se kuulostaa kun aloituksesi luin.

Kyse ei siis ole moraalista tai mistään vastaavasta. Hän ei vaan halua sinua.

Vierailija
106/119 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä tämä tosiaankaan ole provo. Totinen tilanne ja oikeaa elämää. En kaipaa tänne provon huutelijoita, mutta en myöskään ole kiinnostunut todistelemaan asiaa sen kummemmin. Olisiko sinulla sen sijaan neuvoja?

t. aloittaja

Oli raskaana tai ei niin olet saanut pakit ja hyväksy se!

Nainen on voinut, vaikka tikkuun piirtää viivan tussilla ja kuvannut, jotta pääsee susta eroon. Saattanut nauraa kipparassa sen aiemman ja nykyisen miehensä kanssa, joka muuten kohta voi hermostua ja tulla linttaseen sua.

Ei se nainen nyt halua sua oli raskaana tai ei. Ja kiittää Luojaansa päätöksestään joka kerta kun sulta kilahtaa viesti. En nimittäin itsekään tahtoisi tuollaista tyrkkyä kumppanikseni, vaikka oisin raskaana sille.

On eri asia laittaa KERRAN viesti missä sanoo, että kaipaa ja tarjoutuu olemaan ystävä ja olkapää mikäli tarvitsee ja kertoa, että nainen voi milloin tahansa ottaa yhteyttä jos siltä tuntuu, että et painosta mihinkään, mutta tykästyit häneen ihmisenä.

Tuollainen viesti on nyt jo myöhäistä.

Uskon kanssa, että jos vielä häiriköit viesteinesi niin saat syytteen kotirauhan häirinnästä ja lähestymiskiellon.

Sen naisen ei ole sulle mikään pakko todistella olevansa raskaana kun sä et ole sen lapsen isä, et edes seurustelukaveri saati ystävä.

Ystävätkään ei käyttäydy noin. Ei tivaa eikä vainoa eikä pyytele tositteita kun se ei ole millään tavoin sun asiasi!

Tää on oltava provo tai sitten sinä ap et ole ihan terve. Sulla on nyt häilynyt se missä kulkee sun raja, oikeudet ja hyvät tavat.

Vierailija
107/119 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti miten creepy idea tuo vauvanvaatteeiden lähettely.

Vierailija
108/119 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että pysyt mieluusti kaverina. Varmasti tulee tarvitsemaan tukea raskauden aikana ja kun lapsi syntyy. Sano että pysyt tukena ja kuuntelet mieluusti. Sanot että ovi on hänelle auki, ja jos hän joskus haluaa niin voitte ehkä seurustella mutta tällä hetkellä en jäisi vain odottelemaan. Mutta kaverina hänelle olisin.

Vierailija
109/119 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitä virhettä tee, että elätät toisen miehen siitokset. Ota joku parempi, varmasti löydät :) Alussa ehkä tuntuu hyvältä kun on lapsi valmiiksi mutta muista että susta ei tule koskaan sen isää. Ei koskaan. Elättää voit joutua. Tsemppiä! Unohda se jo!

Vierailija
110/119 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo on jo poistunut.... jälkipuinti jatkuu silti innokkaana. Älkää olko niin tohkeissanne.

Vierailija
111/119 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei haloo! Oot KUUKAUSI sitten tavannut tuon muidun ja nyt oot jo niiin rakastunut ettei edes sen raskaus toiselle miehelle haittaa?? Oot ihme ripustautuja. Normaali mies nostaisi kytkintä ja liukkaasti tuossa tilanteessa..

En ehkä vielä puhuisi rakastumisesta, mutta kovasti ihastunut, kyllä. Onhan tämä erikoinen tilanne, mutta jos toisen todella haluaa elämäänsä, niin eikö tämä ole loppujen lopuksi pieni pisara valtameressä. 

En kyllä ole ripustautujakaan, mutta tämä nainen... Kyllä elämä osaa yllättää.

t. aloittaja

1. olet tavannut kuukausi sitten ensikerran

2. nainen on nyt tehnyt testit ja on raskaana

=

ELI noin kuukausi sitten oli joku muu mies painanut muijaa paljaalla ja heittänyt ns. rojut ränniin samaan aikaan kun olette tapailleet.

= sinuna kävisin SPT-testeissä ja miettisin vasta sitten tulevaisuutta naisen kanssa jos tulokset puhtaat.

Älä ole tyhmä.

Vierailija
112/119 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritti saada edellistä miestä loukkuun lapsella. Kenties sinua tekhdäkseen miehen mustasukkaiseksi. Ottaa lopulta sinut kun ei toista saa ja sinä tulet tänne valittamaan vuoden päästä kun on niin huono parisuhde. Tee mitä tahot, mutta älä tule tänne avautumaan kun suhde ei toimi.

Oletpa kyyninen. Kokemuksen syvä rintaääni? Eipä se näin taida tässä tapauksessa olla.

Ja nuo kyläpyörään vertaajat... luuletteko, että teidän huutelut on vitsikkäitä?

Paljon asiallisiakin neuvoja tässä ketjussa on tullut, joten kiitos niistä. Kerroin kuitenkin kaipaavani toimintaohjeita omiin tunteisiini pohjautuviin haluihin, en tukea jonkun toisen eriäville näkemyksille..

Naiset, millaista toimintaa mieheltä te toivoisitte vastaavassa tilanteessa? 

t. aloittaja

JÄTÄ MINUT RAUHAAN SENKIN HYYPIÖ!

Vierailija
113/119 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei toista huvita niin ei huvita. Eikö ymmärrä?

Vierailija
114/119 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan kirjoittanut minusta?!

Oma tilanteeni nimittäin on kuvailemasi naisen tilanteen kaltainen; tapailin kuukauden verran miestä jonka kanssa ei seksiä - omalla kohdallani näin miehen toiveesta tutustua ensin kunnolla. Mitä pidin erikoisena, mutta ajattelin että okei - ainakaan tämä ei ole pelkän seksin perässä; niitäkin miehiä kun maailmaan mahtuu.

Yhteneväisyyksiä on myös siinä mielessä, että tein joitakin päiviä sitten useamman positiivisen raskaustestin, jonka tulos juontaa juurensa aikaan ennen viimeisimmän tapailuni kohdetta. Mikään koko kylän - tai oikeastaan kaupungin - polkypyörä en kylläkään ole; kiitos vain tuostakin diagnoosista jollekin kirjoittajalle, toivottavasti se teki sun päivästäs paremman!

Kas kummaa, multa myös pyydettiin raskaustesteistä todisteita - tai vaihtoehtoisesti selitys, miksi en oikeasti halua jatkaa tapailuani. Lähetin siis kuvan. Mun kuvista voi päätellä, missä ne on otettu, mikäli on kotonani käynyt.

Mä olen halunnut pitää etäisyyttä ja lopettaa tapailun, koska mua suoraan sanoen kuvottaa ajatus siitä, että seurustelisin jonkun toisen (kuin lapsen isän) kanssa odottaen toiselle lasta. Musta se ei ole oikein. Kuten tässä ketjussa on myös jokunen todennut, mulla todellakin on paljon muutakin mietittävää.

Lapsi ei ollut suunniteltu, eikä tässä ole koetettu saada ketään loukkuun - mikä on muuten erittäin loukkaava väitös, kiitos vain jälleen kerran jollekin vastanneelle, tehän sen onneksi tiedätte helvetin hyvin - mutta tilanne on nyt tämä. Mulle tärkeintä on nyt tämä lapsi, enkä haaveile minkäänlaisesta suhteesta sen paremmin sun tai lapsen isänkään kanssa. Jälkimmäisen kohdalla aika näyttää kuinka käy, eikä se mahdoton ajatus ole - mutta juuri nyt en ole kiinnostunut mistään suhteista.

Ajatus vauvanvaatteiden lähettämisestä on ihan okei, ja kaunis eleenä. Toki mieluummin vasta sitten, kun aikaa on kulunut enemmän ja ollaan ns. turvallisemmilla vesillä.

Niitä tekstareita ja Whatsapp viestejä taas ei tarvi olla lähettelemässä noin kerran tunnissa. Kiva, että olet siellä ja välität, mutta mulla ei nyt ole energiaa eikä kiinnostusta vaikka ajatuksesi on kuinka kaunis.

Enhän mä tietenkään tiedä, että tämä aloitus todella koskee mua tai että juuri tietty henkilö olisi tämän tehnyt, mutta kumman paljon tässä on niitä asioita, jotka omassa elämässä on juuri tapahtuneet.. Kiva veto. Not.

Vierailija
115/119 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei Up!

Ap kommenttia. Vaikka provo niin viihdyttävä!

Vierailija
116/119 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa! Siis ap ja ihastuksen kohde olikin sama henkilö. Vaatii melkoista viihteliäisyyttä luoda tuollainen stoori omasta päästään. Kuin suoraan Hertta- tai Sydänsarjasta.

Vierailija
117/119 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö ap ei vastaa löysikö nainen hänen stoorinsa...

Vierailija
118/119 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aekamoesta...

Vierailija
119/119 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi