Tulen hulluksi kun en tiedä pettääkö mieheni vai ei!!!
Mitä oikeasti voin vielä tehdä???
Kaikki miehen käytöksessä viittaa siihen, että hänellä on jotain muuta meneillään. Ei välitä, ei kosketa, ei suutele, ei halaa, ei seksiä, ei läheisyyttä. Tekee pitkiä työpäiviä, puhelin piippailee tekstiviestejä.
Olen välillä tsekannut tekstiviestit, mutta poistaa samantien kaikki tulleet, paitsi ns. mitäänsanomattomat viestit. Käy bilettämässä ja dokailee. Ja monesta monesta muusta asiasta olen aistivinani, että kaikki ei nyt ole niin kuin pitäisi. Ja tätä on nyt jatkunut jo puolen vuoden verran.
Olen myös kysynyt suoraan, mutta vastaus on kieltävä. Ei kuitenkaan sellainen, että yrittäisi " lohduttaa" minua ja käskeä olla huolehtimatta tai ajattelmatta turhia.
En oikeasti enää tiedä mitä tehdä???
Tai sitten olen vaan vainoharhainen. Mutta jos näin, niin miten sitten pääsen tästä tunteesta eroon???
Kommentit (5)
Ei mitään läheisyyttä, mies vaan bilettää ja dokailee...
Enpä kauan katselisi tuollaista menoa. Meilläkin se tilanne että molemmat tehdään pitkää päivää ja minä vielä vuorotyössä eli yhteinen aika on kortilla mutta se vähä mitä yhteistä vapaata on todellakin vietetään yhdessä perheen kanssa.
Voi sitä käydä välillä bilettämässäkin, mutta eikö perhe ja parisuhde ole kuitenkin ensisijalla. Tai ainakin pitäisi olla.
vaan tärkeämpänä asiana näen ettei hän ole kiinnostunut perhe-elämästänne pätkän vertaa!! Eli nyt olis aika miettiä minkälaista elämää itse haluat elää ja minkälaisen isän haluat lapselle. Olisiko aika mietiä vaihtoehtoja ja eroa jos ei toinen suhteeseenne/perheeseenne mitenkään osallistu? Miehesi on jo selvästi tehnyt irtioton teistä. Eli askel eron suuntaan olisi vain piste asioille. Miehet alkaa usein vasta älyämään ja miettimään asioita kun joutuvat tosipaikan eteen. Mieti siis asiat mielessäsi selväksi ja tee siirtosi sitten. Esim. voisit todeta miehellesi että olet tullut siihen tulokseen ettei teillä ole enää mitään yhteistä etkä näe mieltä jatkaa tällaisessa suhteessa enää. Haluat erota! Ala ajaa asiaa eteenpäin ja katso sitten onko mies helpottunut vai " tuleeko järkiinsä" . Se kertoo paljon suhteenne tulevaisuudesta. Pettämisen kysely ja inttäminen on aivan turhaa. Tee asioille jotain, ei ne muuten muutu.
Toista ei voi suhteessa muuttaakkaan, vain itseään voi.
Olen miettinyt ihan samaan tapaan. Ja itsekin olen sitä mieltä, että pettäminen ei varsinaisesti olisi se pointti. Sinänsä en välitä vaikka olisikin pettänyt ja olisi parasta aikaakin jonkun toisen kanssa. Varmasti kyllä sattuisi jos tulee ilmi, mutta ehkä se olisi kuitenkin sitten se viimeinen asia, joka pistäisi eron vireille eli tavallaan helpotus. Tämä nykyinen tilanne kun ainakin on yhtä tuskaa.
Ap
Ainakin selvästi sen käsityksen viestistäsi saa, ettei edes tartte arvailla.