Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen varattu, ihastunut varattuun työkaveriin

Vierailija
28.01.2017 |

Ihan hölmöä mutta olen päässyt ihastumaan mieheen jonka kanssa olen töissä päivittäin yhteyksissä. Odotan aina innolla että kuulen hänestä, juttelemme myös niitä näitä ja vähän flirttailen. Mies pyörii ajatuksissa välillä myös vapaalla. Olen kuitenkin varattu ja niin on tämä mieskin. Minulla on ihana mies jota en vaihtaisi kehenkään mutta tämä ihastus tuo jännitystä elämääni. Eikös tällanen ole kuitenkin normaalia pitkässä suhteessa? On näitä sattunut ennenkin mutta aina se menee ohi. Kokemuksia muilta varatuilta?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Mitä haluaisit tietää? Mistä tässä nyt pitäisi keskustella?

Vierailija
2/13 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se lähti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkää petollista himoa tuo on.

Sillä nämä: "Älä tee huorin, älä tapa, älä varasta, älä himoitse", ja mikä muu käsky tahansa, ne sisältyvät kaikki tähän sanaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi". Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Sentähden on rakkaus lain täyttämys.

Roomalaiskirje 13:9‭-‬10

Vierailija
4/13 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää kimppaan, tehkää lapsia.

Vierailija
5/13 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, noita tulee ja menee pidemmässä parisuhteessa. Nauti tunteesta, älä ryhdy hölmöihin tekoihin, ja ennen pitkää ihastus on ohi.

Vierailija
6/13 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mulla on myös petollista himoa naimisissa olevaa työkaveria kohtaan! 

Meillä on suhde. 

Vierailija
7/13 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisikään mitään asian eteen mutta kiva siitä on fantasioida, sitä kiihkoa ja intoa mikä uuden ihmisen kanssa on..se kutittava tunne vatsanpohjassa kun saa toisen huomiota. Pitkässä suhteessa sitä ei enää ole samalla tavalla ja jotenkin sitä jää kaipaamaan.

Vierailija
8/13 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämästä pitää nauttia ja saada kivoja kokemuksia! Tottakai pidät pientä flirttailua ja myöhemmin ehkä seksiä....anna palaa, vanhana kaduttaa ;)

Vierailija
9/13 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma suhde on kunnossa ja rakastat miestäsi, ei kannata edistää tuota ihastumista millään tavalla. Itselläni oli sellainen tilanne omassa avioliitossa, että riitelimme miltei päivittäin ja seksikin oli loppunut. Kun ihastuin työkaveriin, sain lopulta voimaa erota, vaikka toki avioliitto olisi loppunut jossain vaiheessa muutenkin.

Nyt olen tämän ihastukseni kanssa, mutta en suosittele samaa sinulle. Pidä kiinni siitä hyvästä, mitä sinulla on.

Vierailija
10/13 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, mulla on myös petollista himoa naimisissa olevaa työkaveria kohtaan! 

Meillä on suhde. 

Viisas pelkää ja karttaa pahaa, mutta tyhmä on huoleton ja suruton.

Sananlaskut 14:16

Vierailija
11/13 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämästä pitää nauttia ja saada kivoja kokemuksia! Tottakai pidät pientä flirttailua ja myöhemmin ehkä seksiä....anna palaa, vanhana kaduttaa ;)

Onnellinen se ihminen, joka aina on aralla tunnolla; mutta joka sydämensä paaduttaa, se onnettomuuteen lankeaa.

Sananlaskut 28:14

Vierailija
12/13 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnellinen se ihminen, joka aina on aralla tunnolla; mutta joka sydämensä paaduttaa, se onnettomuuteen lankeaa.

Tiedät varmaan isonkirjan ristiriidat? Niitä on todella paljon, heitäs tähän niitä muutama esimerkiksi?

Vierailija
13/13 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedät varmaan isonkirjan ristiriidat? Niitä on todella paljon, heitäs tähän niitä muutama esimerkiksi?

Tarkoitatko tälläisiä?

Jeesus sanoi hänelle: "Totisesti minä sanon sinulle: tänään, tänä yönä, ennenkuin kukko kahdesti laulaa, sinä kolmesti minut kiellät".

Markus 14:30

Mutta hän sanoi: "Minä sanon sinulle, Pietari: ei laula tänään kukko, ennenkuin sinä kolmesti kiellät tuntevasi minua."

Luukas 22:34

Onko sillä nyt sitten kokonaisuutta katsoen mitää merkitystä laulaako se kukko kerran vai kahdesti?

Tämä vain vahvistaa sen, että evankeliumit ovat eri henkilöiden kirjoittamia, eikä toistensa kopioita.

Pääpiireittäin ne vahvistavat toinen toistaan, mutta ei ole silti sanasta sanaan toistensa kopioita.

Laita sinä tähän niitä ristiriitoja, mitkä sinua muka estää olla uskomasta Jumalaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi