Kuink paljon olet jojoillut painosi kanssa?
Olen painanut enimmillään 72kg
Ja 40kg vähimmillään, tämä aikuisiällä 4 vuoden sisällä.
Kommentit (15)
En juuri lainkaan, koko aikuisiän paino ollut 51-56kg, paitsi raskaana viimeisillään 70kg.
Aikuisiällä 53-79 kg. Sopiva paino minulle on 58-62 kg, siis sellainen, jota pystyn ylläpitämään ilman, että koko elämä pyörii syömisen rajoittamisen ympärillä.
Alin paino noin 58 (21-vuotiaana), korkein n. 115 (44-vuotiaana). Nyt olen 51 ja lievästi ylipainoinen. Raskauksia en voi tuosta syyttää, lihoin ihan syömällä liikaa.
Paino on vaihdellut melkein 20 kg, 53-72 kg. Nyt viimeiset lähemmäs 6 vuotta sama paino (56-58 kg) parin kilon heitolla, normaalipainossa olen.
52-70kg (+raskaudet 85kg ja 90kg).
Kroppa hakeutuu aina 60-63kg. Itse olisin tyytyväinen 56-58kg. Eli jatkuvaa jojoilua. Vastekoko sahaa s-m välillä.
71-116 kg aikuisiällä, eli parinkymmenen vuoden aikana.
Ei käytännössä yhtään. Suurin paino 59kg (päivää ennen synnytystä), matalin 45kg (lapsi vuoden, en muka ehtinyt koskaan syödä). Nyt vajaa 50kg, mikä on normaalipainoni.
47 - 64. Synnyttämään mennessä 59. Nyt 55, olen 53v.
En ole jojoillut toistaiseksi. Paino oli parikymppisenä joku 55 kg, sitten tuli n 5 kg lisää usean vuoden aikana. Ei varsinaisesti suunniteltu juttu mutta ihan kiva koska sen jälkeen kaupasta oli huomattavasti helpompi löytää sopivankokoisia vaatteita. Nyt olen raskaana ja kovasti toivon että ylimäärästä laardia ei tarttuisi mukaan, muuten täytyy aloittaa elämän ensimmäinen laihdutusoperaatio.
Aikamoinnen on se haitari, jolla aikuisiällä olen liikkunut. Liikaa jojoilua, ihan liikaa.
110 pahimmillaan, 64 kg hoikimmillaan. Olen pitkä.
Viitisentoista kiloa.
2012: 85 kg
2013: 70 kg
2014: 75 kg
2015: 80 kg
2016: 85 kg
Tällä hetkellä painan 80 kg, mutta tavoitteena on päästä takaisin 70 kiloon. Ja pysyä siinä.
Tuohon viidentoista kilon pudotukseen oli syynä opiskelubudjetti, ja valmistuttua sitä oli helppo mättää mitä mieleen tulee. Nyt olen pikkuhiljaa oppinut "oikean tavan" herkutella.
18-42 -vuotiaana:
Min. 60
Max 90
Nyt 85
Pitkäaikaisin 'peruspaino' 72
2 kiloa. Yleensä aamun ja illan välillä on kilo mutta esim juhlien tai matkojen jälkeen saattaa olla tuo 2 kiloa ylimääräistä. Sen saa muutamassa päivässä pois.
pahimmillaan pari vuotta sitten 81kg (hyi saasta) ja alimmillaan vuosi sitte 56kg. nyt 61kg ja pyrkimys on takaisin tuohon 56kg. n27
Jojoiluun vaikuttivat syömishäiriö sekä masennuslääkkeet.