Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

raskausarvet

16.03.2006 |

näinä ulkonäkökeskeisinä aikoina..

olin fysioterapiassa alkuviikolla ja siellä se täti sanoi kun näki mun mahan että sähän olet pahasti revennyt. mä olin aina siihen asti ajatellut että kaikkilla on isoja ja näkyviä raskausarpia. olen kyllä käsittänyt ettei niitä kaikille tule mutta suurimmalle osalle..

mulla ne on kyllä aika törkeen näkösiä kun olen niin vaaleakin.

itseäni ne ei ole tähän asti yhtään vaivannu mutta nyt alko vaivaamaan.

kysynkin siis kuinka hyvin ne arvet ajan myötä haalenee ja miten pitkästä ajasta on kysymys? rintoihin mulla tuli paljon pieniä arpia jo odotusajan puolivälissä, ne on nyt haalentunut mutta silti tosi näkyviä.

tiedustelee peep jonka vauveli on vajaat 3kk

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei tullut paljon arpia, mutta olivat selvästi näkyviä. Nyt kun vauvan syntymästä on 10,5 kk arpia ei käytännössä erota enää ollenkaan eli nopeasti vaalenivat. Voi tietty olla tyyppikysymys, mutta kyllä mulla muut arvet ovat pitkään ja hartaasti näkyneet ja näkyvät edelleen. Mutta kyllä ne minullakin vielä 3 kk:n kohdalla näkyivät, joten älä vielä menetä toivoasi :)

Vierailija
2/2 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmestyi raskausarpia vasta mahan lähtiessä.. Alavatsaan tuli lyhyitä " säteitä" . Mahtavatko lähteä lainkaan? Raskaudesta tuli vain aivan vaaleita arpia joita miehenikään ei huomannut ennenkuin osoitin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla