Kela ttt - lukee "ratkaistu", mutta päätökset-kohdassa "ei päätöksiä"?
Mitä tuo nyt mahtaa tarkoittaa, tänään on siis hävinnyt se "käsiteltävänä"-kohta, aiemmin lähetetyissä hakemuksissa näkyy "ratkaistu" mutta päätökset-kohdassa taas lukee "ei päätöksiä".
Hylätty sen ei pitäisi olla, mutta vaikka olisikin, niin eikö sekin tieto pitäisi löytyä sen päätökset-kohdan alta?
Ps. "Mene töihin!!!!1"-huutelijat: olen jo. Samalla opiskelen kokopäiväisesti. Säästyitte vaivalta :-)
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Jos tänään ratkaistu niin päätöksen näet huomenna tai maanantaina.
Ai, ajattelin että näkyisi heti! Kiitos sinulle :-) Turhan stressaavaa tämä hakeminen ja miettiminen, onneksi valmistuminen häämöttää ja sitten pääsee (toivottavasti!!) tienaamaan itse rahat niin tietää ainakin mitä saa ja milloin.
Sori avautuminen, jokainen talousahdingossa elänyt tietää taatusti epävarmuuden ja stressin tunteen...
Ap
Näkyikö päätös seuraavana päivänä`?
Olen jättänyt hakemuksen 1. päivä. Edelleen käsiteltävänä. Ei siinä, opiskelijanahan voi syödä vaikka makaronia, kun kerran rahalle ei kelan mielestä selkeästi ole tarvetta...
Vierailija kirjoitti:
Olen jättänyt hakemuksen 1. päivä. Edelleen käsiteltävänä. Ei siinä, opiskelijanahan voi syödä vaikka makaronia, kun kerran rahalle ei kelan mielestä selkeästi ole tarvetta...
Sama juttu. Onneksi kaapeissa on ruokaa vielä noin viikoksi. Tilillä on 13 euroa, joten en ihan vielä kuole nälkään. Päätöshän olisi pitänyt tulla viimeistään viime viikon perjantaina. :(
Jos tänään ratkaistu niin päätöksen näet huomenna tai maanantaina.