Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö riipputissisen naisen vartaloa kehua?

Vierailija
27.01.2017 |

Jos naisella on pienet, mutta roikkuvat tissit ja löysä vartalo ja hän tiputtaa pyyhkeensä kysyen "mitäs mieltä olet", niin onko tilanteessa kaunisteltava totuutta tai jopa valehdeltava, jotta pääsee nussimaan ko. naista? Vai kestääkö naisten itsetunto totuuden ilman että käytetään seksistä kieltäytymistä kostona?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinä nyt jotain kaunista pystyt hänessä näkemään?

Vierailija
2/31 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti!! Taidat olla loppuikäsi yksin, jos noin jatkat..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nainen tekee noin :D?

Vierailija
4/31 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi panet naista jonka kroppa on löysä ja kamala? Mee panemaan semmosta timmiä fitness typykkää.. vai etkö omalla olemuksellasi sellaista voi saada?

Vierailija
5/31 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki. Mies näkee naisessa aina helpommin kauneutta kuin nainen miehessä. Ap

Vierailija
6/31 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta valehdella silti pitäisi?

Vierailija
7/31 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti tulee valehdella. T. M45

Vierailija
8/31 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään pakko kehua ketään koskaan mutta ei ole myöskään mikään pakko haukkua ja dissata ketään.

Ole siis hiljaa jos ei ole mitää kivaa sanottavaa.

Ei me naisetkaan lerppuja minimunia kehuta...ollaan hiljaa vaan ja hoidellaan itse itsemme.

Vierailija
9/31 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi panet naista jonka kroppa on löysä ja kamala? Mee panemaan semmosta timmiä fitness typykkää.. vai etkö omalla olemuksellasi sellaista voi saada?

Jos tarkoitat sitä kauneinta 5 % naisista, niin ei ,minulla ei taida olla heihin mahkuja. Sekä sinä että minä emme kumpikaan ole 5 % kauneimman joukossa. Ap

Vierailija
10/31 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä mieltä itse olet tilanteesta, jossa mies tiputtaa pyyhkeen pois kysyen, " mitäs mieltä olet?" Ja näkyy hintelä, lihakseton vartalo ohuella, 13 cm veltolla peniksellä??

Syttyisitkö kivaan, intohimoisen seksiin, jos nainen ensin sanoisi totuuden peniksesi arkisesta pienuudesta ja vartalosi epäseksikyydestä?

Arki kun tässä elämässä yleensä on no, vaan arkea. Aidosti kauniita ja seksikkäitä ihmisiä on harvassa.

Vierailija
11/31 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta valehdella silti pitäisi?

Ei, vaan kertoa niistä asioista, joista pitää oikeastikin. Ap

Vierailija
12/31 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi siis et kehu sitä, mistä pidät?

Vierailija
13/31 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä mieltä itse olet tilanteesta, jossa mies tiputtaa pyyhkeen pois kysyen, " mitäs mieltä olet?" Ja näkyy hintelä, lihakseton vartalo ohuella, 13 cm veltolla peniksellä??

Syttyisitkö kivaan, intohimoisen seksiin, jos nainen ensin sanoisi totuuden peniksesi arkisesta pienuudesta ja vartalosi epäseksikyydestä?

Arki kun tässä elämässä yleensä on no, vaan arkea. Aidosti kauniita ja seksikkäitä ihmisiä on harvassa.

Onko 13 cm veltto penis jotenkin huono asia? Keskiverto kullihan on tuon verran erektiossa! Ap

Vierailija
14/31 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riipputissit on kätevät talvella, jos tulee kylmä, niin voi lämmitellä käsiä niiden alla.

Vierailija
15/31 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko 13 cm veltto penis jotenkin huono asia? Keskiverto kullihan on tuon verran erektiossa! Ap

"hintelä lihakseton vartalo, ohut veltto penis"

Mitä mieltä olet?

Vierailija
16/31 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töräytät ihan suoraan totuuden. Timmille miehelle on ottajia jonoksi asti ja sieltä vaan seuraavaa kierrokseen :)

Vierailija
17/31 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos veltto penis on 13cm, niin kannattaa hakeutua aikuisviihdealalle.

Vierailija
18/31 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töräytät ihan suoraan totuuden. Timmille miehelle on ottajia jonoksi asti ja sieltä vaan seuraavaa kierrokseen :)

Et ilmeisesti itse ole timmi mies, kun kuvittelet noin?

Vierailija
19/31 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntö on se, ettei ulkonäöstä sanota mitään negatiivista. Ei siis mitään sellaisia "totuuksia"!

Jos kuitenkin haluat seksiä naisen kanssa, sanot hänelle että hän näyttää esim. seksikkäältä. Tai naiselliselta. Tai pehmeältä. Tai kutsuvalta. Tai syliinotettavalta.

Tai mitä tahansa, kyllä mielikuvitusta täytyy olla sen verran, että keksii jotain, joka ei itselle kuulosta liian epärehelliseltä muttei loukkaa toista.

Vierailija
20/31 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti itse ole timmi mies, kun kuvittelet noin?

En olekaan, olen löysä keski-ikäinen nainen. Mutta AP on mitä ilmeisimmin timmi UROS :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä