Netflix tsiikattu kohta tyhjiin. Onko siellä vielä mun mieleen jotain?
Scifi ja fantasiagenre mulle mieluisin.
Kaluttu on:
The100
Teen wolf
Penny dreadful
Sleepy hollow
Falling scies
continuum
Black mirror
Matrixit
Twilightit
Limitles
Residue
Flash
Returned
Stranger thing
Firefly
Spartacus
Being human
3%
Between
Dexter
Zoo
Van Helsing
Jessica Jones
From dusk till dawn
Arrow
Outlander
Znation
Ascension
Izombie
Bitten
Wynonna earp
Under the dome
Sense8
Originals
Vampyre diaries
Terranova
Hemlock grove
Vampyyripv kirjat
Warm bodies
Frequency
Orphan black
Lisäksi sekalaisia kauhu,trilleri ja scifileffoja.
Onko joku jää yt huomaamatta?
Kommentit (48)
Kauhuleffoja tulee ihan liian harvakseen Netflixiin. Oisko joku muu mesta missä olis uusiutuvuutta tällä saralla? Sori ot.
Tossa sun listalla on ainaki sarjoja, joihin on tulossa jatkoa vielä. Nyt keväällä jossai vaiheessa pitäs tulla orphan blackin 4. kausi.
laita vpn ja mene ameriikan netflix tarjontaa kattomaan
Käy kattomassa HBOn tarjonta. Sieltä löytyy!
Bones näytti puuttuvan, mukava rikossarja jossa on katsottavaa pitkäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet missannut The Fall-sarjan (3 kautta, jokaisessa 6 jaksoa). BBC:n sarja, kertoo Belfastissa naisia murhaavasta sarjamurhaajasta jota Gillian Andersonin esittämä poliisi tiimeineen jahtaa. Todella loistava ja erittäin hyvin tehty sarja! Ei sellaista hullua räiskimistä ja takaa-ajoa kuten jenkkisarjat vaan tempo on rauhallinen, tämäkin tekee sarjasta hyvän. Tosi jännittävä.
Gillian Andersin on suorastaan lumoava tuossa sarjassa.
Ja kuuma!
Kaikki Star Trek on lisätty tässä suht lähiaikoina.
Itsellä oli siitä aina sellainen käsitys että käsittämätöntä teknologista soopaa ja oudon näköisiä alieneja huonoissa naamareissa, mutta yllätyin lämpimästi. Jopa se alkuperäinen 60- luvun Star Trek on tarinankerronnaltaan nykyaikaista tasoa, pikkusen leuka loksahti kun tuon ajan sarjassa kaluttiin kaikki rasismista ehkäisyn käytön oikeuteen.
Kaikki sarjat sain katottua muutama vuosi sitten, itselleni kuitenkin mieluisin oli The Next Generation. Siitä suosittelisin alottamaan kakkoskaudesta.
Kuinka monta vuotta sulla on mennyt noitten kattomiseen:-o
Sarja Rick and Morty
Ihan paras :D
Trailer park boys! Vähä eri kategoriaa kuin nuo, mutta kannattaa tsekata. Siinä saa nauraa :)
Tykkäisitkö Breaking Badista? Sarjan 5 kautta kertoo yliopisto-opettajakemististä, joka kuulee sairastavansa syöpää, joka todennäköisesti tappaa hänet kuukausien tai parin vuoden sisällä. Pelastaakseen perheensä velkataakalta, alkaa keittämään 99% puhdasta metamfetamiinia entisen kouluhäirikön kanssa. Mielestäni tosi hyvä sarja. Toinen mitä suosittelen on Marco Polo. Myös Black Sailsia ovat kehuneet (merirosvosarja).
Ehdoton tämä Breaking Bad ja Narcos!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä mitään hyvää Nordic noir tyyppistä? tai leffoja.Olen katsonut Sillan, Arne Dahl, johan falkit ym nämä perinteiset. Ruotsalsisista tylkään eniten.Tykkään jännityksestä ja draamasta. Mulle ei saa olla liian raakoja esim. Sinister elokuvaa olen miettinyt jo vaikka kuinka kauan mutta ei uskalla!
Tässä hyviä:
Siniset silmät, varg veum, Kylmäveriset tappajat,punainen susi, lava field, fjällbackan murhat,
Broadchurch, american odyssey,the crown!!! Pako, 24, Narcos, Breaking Bad!!!!dexter
Suomi: Tellus, toisen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Bloodline!
Yritin tätä katsoa mutta ei lähtenyt liikkeelle, lopetin kesken. Sama downtown Abbey, liian pitkäveteistä alku niin ei kiinnosta vaikka olisin halunnutkin sitä seurata.:(
Skins