Netflix tsiikattu kohta tyhjiin. Onko siellä vielä mun mieleen jotain?
Scifi ja fantasiagenre mulle mieluisin.
Kaluttu on:
The100
Teen wolf
Penny dreadful
Sleepy hollow
Falling scies
continuum
Black mirror
Matrixit
Twilightit
Limitles
Residue
Flash
Returned
Stranger thing
Firefly
Spartacus
Being human
3%
Between
Dexter
Zoo
Van Helsing
Jessica Jones
From dusk till dawn
Arrow
Outlander
Znation
Ascension
Izombie
Bitten
Wynonna earp
Under the dome
Sense8
Originals
Vampyre diaries
Terranova
Hemlock grove
Vampyyripv kirjat
Warm bodies
Frequency
Orphan black
Lisäksi sekalaisia kauhu,trilleri ja scifileffoja.
Onko joku jää yt huomaamatta?
Kommentit (48)
Inside out katottu leffareatterissa kummilapsen kanssa. Jos horttonissa ei oo väkivaltaa nit sit se on kyl mulle liian lässy 😂
Ap
Ainii, westworldia on suositeltu ja walking deadin loput 4 tuotankokautta on katsomatta, mutta mistäs ne löytys.
Yhä AP (tomuuntuneena sohvan nurkassa)
The OA vaikuttaa muutaman ekan jakson perusteella hyvältä. Tosin vaan kahdeksan jaksoa on yhteensä eli pitkäksi aikaa ei riitä katsottavaa, kun on aika koukuttava.
Vierailija kirjoitti:
The OA vaikuttaa muutaman ekan jakson perusteella hyvältä. Tosin vaan kahdeksan jaksoa on yhteensä eli pitkäksi aikaa ei riitä katsottavaa, kun on aika koukuttava.
Ja tosiaan scifi- ja fantasiaelementtejä tuossa on.
Westworldia ei löydy netflixistä vaan HBO:lta.
Netflixistä
House of Cards
Orange is the new black
How to get away with murder
Designated survivor
OA on ihan ok, paremman puutteessa katsottavaa. Aika pitkäveteinen.
Vanhat kunnon Star Trekit tietysti. Näytti löytyvän kaikki sarjat, joten katsottavaa on pitkäksi aikaa.
Olet missannut The Fall-sarjan (3 kautta, jokaisessa 6 jaksoa). BBC:n sarja, kertoo Belfastissa naisia murhaavasta sarjamurhaajasta jota Gillian Andersonin esittämä poliisi tiimeineen jahtaa. Todella loistava ja erittäin hyvin tehty sarja! Ei sellaista hullua räiskimistä ja takaa-ajoa kuten jenkkisarjat vaan tempo on rauhallinen, tämäkin tekee sarjasta hyvän. Tosi jännittävä.
Vierailija kirjoitti:
Olet missannut The Fall-sarjan (3 kautta, jokaisessa 6 jaksoa). BBC:n sarja, kertoo Belfastissa naisia murhaavasta sarjamurhaajasta jota Gillian Andersonin esittämä poliisi tiimeineen jahtaa. Todella loistava ja erittäin hyvin tehty sarja! Ei sellaista hullua räiskimistä ja takaa-ajoa kuten jenkkisarjat vaan tempo on rauhallinen, tämäkin tekee sarjasta hyvän. Tosi jännittävä.
Lisään: erittäin koukuttava.
Tyyliin kaikki Star Trek -sarjat on äskettäin tulleet sinne, niitä on yhteensä järjetön määrä kausia.
Kokeile korealaisia sarjoja, siellä muistaakseni joitain niitä oli. Mä olen ihan koukussa niihin.
Vierailija kirjoitti:
Gillian Andersin on suorastaan lumoava tuossa sarjassa.
The killing (rikossarja)
Salem (fantasia/kauhu)
Matkustajat (scifi)
The killing oli myös hyvä, vähän samantyyppinen tunnelmaltaan kuin tuo fall.
Onko siellä mitään hyvää Nordic noir tyyppistä? tai leffoja.Olen katsonut Sillan, Arne Dahl, johan falkit ym nämä perinteiset. Ruotsalsisista tylkään eniten.Tykkään jännityksestä ja draamasta. Mulle ei saa olla liian raakoja esim. Sinister elokuvaa olen miettinyt jo vaikka kuinka kauan mutta ei uskalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gillian Andersin on suorastaan lumoava tuossa sarjassa.
Eikä Jamie Dornankaan huono ole
Star trekkejä on paljon mutta onkohan NE vähän liian kuluneita?
Lastenleffat? 😂 Esim. Horton ja Inside out.