Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nainen enkä tykkää seksistä enkä näe kuin 5% miehistä hotteina

Vierailija
27.01.2017 |

Kun olin 15 kaikki kaverit oli ihan ihquissaan seksistä ja pojista. En oikeen ikinä ymmärtänyt tätä, luulin menevän ajan myötä ohitse mutta nyt 30 vuotiaanakin olen vielä semmoinen etten ikinä masturboi, en tykkää seksin harrastamisesta (teen vaan jos saan siitä jotain irti). Enkä myöskään näe muutakuin top 5% miehistä hotteina eli oikeastaan ainoastaan julkkikset. En ole varma olenko saanut orgasmia, veikkaan että olen mutta mahdoton kertoa, nekin orgasmit on ollut yksin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/15 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni vinkki: orgasmin huomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä miehsitä tosi harva on hot. Ehkä noin 1% :D.

Vierailija
4/15 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ongelmat ne on  näköjään sitten sinullakin !

Vierailija
5/15 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksiä ole pakko harrastaa, jossei siitä pidä. Moni nainen ei tunnu ymmärtävän sen päälle, mutta eipä siinä, riittääpähän enemmän panoseuraa meille, ketkä seksistä pidämme.

N28

Vierailija
6/15 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/15 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seksiä ole pakko harrastaa, jossei siitä pidä. Moni nainen ei tunnu ymmärtävän sen päälle, mutta eipä siinä, riittääpähän enemmän panoseuraa meille, ketkä seksistä pidämme.

N28

Tuntuu silti että elämästäni puuttuu iso täyte jota en vain pysty viemään millään keinolla. Veikkaan sen olevan seksi tai läheisyys

Vierailija
8/15 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tän pitäis kiinnostaa ketään?

Vierailija
9/15 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen inhonnut seksiä aina. Miehistä joku harva, yleensä ulkomaalainen,on kiinnostava. Olen jo keski-ikäinen.

Vierailija
10/15 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus kuinka moni nainen on tämmöinen? Onkohan tässä ees järkeä?

Vierailija
11/15 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitenkään erikoista, että pidät "vain" 5% miehistä hotteina. Itse pidän varmaan korkeintaan 5% julkkismiehistä kuumina, ja julkkiksissa on sentään keskimäärin enemmän hyvännäköisiä kuin taviksissa.

Vierailija
12/15 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko olla tuollainen nihilisti?

Vierailija
13/15 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että tuo ei ole ollenkaan harvinaista. Naiset kun ovat miniseksuaaleja miehiin verrattuna.

Vierailija
14/15 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että tuo ei ole ollenkaan harvinaista. Naiset kun ovat miniseksuaaleja miehiin verrattuna.

Miten voimme korjata asian? Joku biologia geenimuutos tyttöön ennenkun syntynyt? Tai ehkä meidän pitäisi mennä siihen feministiseen teoriaan että lopetetaan miesten lisäännyttäminen ja tehdään 90/10 naisia jotta näillä lopuilla miehillä on edes jotain virkaa. Mutta toimisiko sekään sillä naiset ovat niin usein bi?

Vierailija
15/15 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Olet sellainen kuin olet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme