"Parempaa lihaa kuin Tinderissä" mainoksesta sanktioita!?
http://m.iltalehti.fi/uutiset/201701272200061052_uu.shtml Uskomatonta typeryyttä koko tuomio!
Kommentit (27)
Ihan oikein, että tuli tuomio. Toisaalta tuo ei käytännössä varmaan mitään tarkoita.
Joka ikinen tietää, että lihalla on tarkoitettu aina naista. Turha tähän on vetää mitään muita selityksiä.
JA vaikka tuossa ei olisi tuota tasa-arvokysymystä, mainos on silti mauton.
Tuomiosta en osaa sanoa, mutta kyllä on myötähäpeää aiheuttava mainos.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein, että tuli tuomio. Toisaalta tuo ei käytännössä varmaan mitään tarkoita.
Joka ikinen tietää, että lihalla on tarkoitettu aina naista. Turha tähän on vetää mitään muita selityksiä.
Lihalla aina tarkoitettu naista??? Kyllä se on mies joka sitä lihaansa piiloon laittaa.
Ihan älytöntä taas! Miksi tuo olisi ollut yhtään naisia halventavaa? Mulle tuli ainakin molemmat sukupuolet mieleen, et sopis yhtä hyvin molemmille. Roisihan tuo on, mutta ihan hauska.
Höh! Kerrankin hauska mainos joka ei kyllä halvenna naisia yhtään sen enempää kuin miehiäkään. Itse ainakin (olen siis nainen) ajattelin tuon lihan miehenä ja mainos hykerrytti. Kukin tulkitsee omasta näkökulmastaan ja huumorintajunsa (jos sellaista löytyy) mukaan.
Miksi miehiä alentavaa mainoslausetta "Netissä sinua odottaa sonni" ei kritisoidu?
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehiä alentavaa mainoslausetta "Netissä sinua odottaa sonni" ei kritisoidu?
*kritisoitu
Näin käy, kun feministi- ja humanistinaiset pääsevät vallan"kahvaan". Loukkasinko sanalla kahva feministejä?
Firma ainakin sai ilmaista mainosta ; )
Jännä kun Bonuswayn mainos saa pyöriä telkkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Mauttomuutta ei oikein voi kriminalidoida. Se ei niin kuin kuulu sen alan ratkaisuihin.
Vierailija kirjoitti:
Koska miesten puolesta ei tarvitse pahoittaa mieltänsä ja heitä itseään ei tällaiset lapsellisuudet hetkauta. Naiset ovat niin heikkoja, että heitä on suojeltava kaikelta. Näköjään jopa asioilta jotka oikeasti kohdistuvat miehiin kuten tässä.
Kaikesta sitä jaksetaankin vetää herne nenään.
Miehet saa kuitenkin edelleenkin esittää idiootteina bonuswayn ja muiden mainoksissa?
#koskafeminismijanaistenvoimaantuminen
Eiköhän tuolla viitattu ylipäänsä noihin Tinder-ihmisiin sukupuolesta riippumatta.
Pitäisikö minunkin loukkaantua kun eräissä bileissä intomielinen nuori nainen kehui ystävättärelleen edellisen yön suorituksiani ja käytti ilmaisua "on muuten sen verran mehevä paisti mieheksi etten päästä ihan heti irti..." - hän ei tiennyt että kuulin sanasta sanaan nuo ylistykset.
Minua siis verrattiin paistilihakimpaleeseen, byyäääääääh.
Itse seuraamissani feministiryhmissä on suuresti kritisoitu että tuosta on tehty haloo, koska siinä ei viitata mihinkään sukupuoleen ja liha-sanaa käytetään niin miehistä kuin naisista.
Hei kukkahatut hyppikää nyt on riemu raikkahin aika!
Vierailija kirjoitti:
Itse seuraamissani feministiryhmissä on suuresti kritisoitu että tuosta on tehty haloo, koska siinä ei viitata mihinkään sukupuoleen ja liha-sanaa käytetään niin miehistä kuin naisista.
Miksi seuraat feministiryhmiä? Ne ovat pääosin naissovinistisia nimestään huolimatta, eivätkä sovi tasa-arvoiseen nyky-yhteiskuntaamme.
Perusteluissa väitetään halventavan naisia???
On siellä Tinderissä yhtälailla miehiä.
Onko naisella siis etuoikeus loukkaantua, vai mistä kyse?
-Täälläkin palstalla naiset puhuu "lihasta" kun miehistä puhutaan.
On taas paskaa jollakin virkamiehellä pää täys.