Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olin tänään ensimmäistä kertaa ruokajonossa. Kysyttävää?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
No oliko hirveetä? Vai menetkö jatkossakin?
Huppu ja maski naamalla, kun jonottaa niin ei kai väliä, kun kukan ei tunnista jos se asia hävettää,
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Vessapaperit voi kastua piloille, jos niitä joutuu kuljettamaan sateessa kotiin.
En pidä saippuaakaan hyvänä ostoksena, koska se on halpaa ja sitä on monella paljon valmiina. Ostin itse kesällä 5 litran pönikän nestesaippuaa 1,99 €:lla, ja tällä kulutuksella se loppuu aikaisintaan vuonna 2024.