Lemppari Lidl -tuotteet?
Mulla täällä jo kehuttukin Vital appelsiinimehu.
Avokado- ja suippopaprikapussit.
Ämpäri Milbonan kreikkalaista maustamatonta jogurttia.
Herkkunälkään pienet Crusti Croc -sipsipussit ja mustikkamuffinit.
Kommentit (110)
Joku tuote on joskus ollut hyvä, muutaman kerran jälkeen tökkii (mm. rahkatasku, pakastepitsat ihan kamalia, hiilihapotetut vedet maistuu pahalta- en tiedä miksi, mielelläni ostaisin tuohon hintaan, cien tuotteissa joku ihmeellinen sivuhaju), parhaat tuotteet kuten kahvi (bellarom?)punaisessa paketissa on kadonneet valikoimista
Mutta yksi on joka peittoaa kaikki vastaavat (paitsi mövenpickiä) ja se on se suklaajäätelö litran muovisessa sinisessä paketissa
Rahkataskut
Rustiikkiset maalaissämpylät
Suklaat
Saskia-kivennäisvesi
Maapähkinävoi
Kypsät kanapalat
Höyrytetyt perunat
Bratwurstit
Juustoraasteet
Mozzarella
Proteiinivanukkaat
Jäätelöt
Pakastepizzat
Cien hilseshampoo
Cien yövoide
Cien kasvojenpuhdistusgeeli
Kosteat siivousliinat
Biohajoava astianpesuaine
Vaatteet
Pehmosukat
Keittiövälineet
Asiakirjasilppuri
Hyvä, että tuotevalikoima laajenee Lidlissä. Nyt ei tarvitse hakea kauraleseitä eikä mannaryynejä toisista kaupoista.
Negatiivista on se, että keväisin on purjo poissa vihannestiskiltä. Sitä ei voi korvata löökisipuleilla.
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä on tosi hyviä jäätelöitä. Oikeastaan kaikista olen tykännyt, mitä olen maistanut.
Keksis-jäätelöt on pahoja, ne Puffetin tyyliset.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin ruusuissa on paras hinta-laatu. Pysyvät hyvinä jopa pari viikkoa. Sama hinta muuten samoilla ruusuilla Saksassa kuin Suomessa.
Sos. Dem. kauppa.
Lidlin Flank Steak (Saksa) täys susi p...aa.
Olen kymmeniä kertoja tehnyt Flank Steakia samalla reseptilla ja aina kohdilleen ja mureata sekä hyvää.
Nyt sitten menin halpaan ostaen Lidlin Flank Steak (Saksa) ja pettymys karvas, jänteistä pas...aa, sitkeätä ja mausteet keskitasoa huonommat.
Ja täysin samalla ohjella mitä aikaisemminkin paisto- ja lämpöajat mukaan lukien.
Jäi viimeiseksi kerraksi Lidlin Flank Steak
LastTimeLidlFlank kirjoitti:
Lidlin Flank Steak (Saksa) täys susi p...aa.
Olen kymmeniä kertoja tehnyt Flank Steakia samalla reseptilla ja aina kohdilleen ja mureata sekä hyvää.
Nyt sitten menin halpaan ostaen Lidlin Flank Steak (Saksa) ja pettymys karvas, jänteistä pas...aa, sitkeätä ja mausteet keskitasoa huonommat.
Ja täysin samalla ohjella mitä aikaisemminkin paisto- ja lämpöajat mukaan lukien.
Jäi viimeiseksi kerraksi Lidlin Flank Steak
Ymmärrätkö lukemaasi? Tää on lemppariketju.
Aleston pähkinät, Hermanni-kermajuusto ja paistopisteen kinkku-juusto croissantit omia suosikkejani.
Muotoillut pohjalliset.