Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä kohdasta vartalossasi olet ylpeä?

Vierailija
27.01.2017 |

Ainainen valitus omasta vartalosta, hirveä pömppömaha,raskausarvet jne.ärsyttää. Kertokaas siis mistä kroppasi kohdasta olet tyytyväinen ?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset.

Vierailija
2/33 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan usein kehuja silmistäni. Ne on kivannäköiset kun ne meikkaa kauniisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho, silmät, kulmakarvat, poskipäät, kädet, vyötärö, rinnat

Vierailija
4/33 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylpeä treenausta ja litteästä vatsastani ja täydellisestä pyöreästä ja kiinteästä pepusta. Molemmat kovan työn tulosta eikä vain geenilotossa voitettua.

Vierailija
5/33 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulkusta

Vierailija
6/33 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suustani. Se ottaa vastaan kaiken minut raviten. Se antaa takaisin ovelasti solvaten. Se ei purematta niele, mutta imun jälkeen sylkee. Se tuo nautinnon minulle ja miehelleni.

Vierailija
7/33 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset, jalat ja takapuoli.

Vierailija
8/33 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveistä hartioista.

Vierailija
9/33 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääristä. Ovat lihaksikkaat, koska juoksen paljon, ja pitkät ihan muuten vaan. Eikä vuodet, raskaudet ja painonvaihtelut näy minulla säärissä.

Vierailija
10/33 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ylpeä treenausta ja litteästä vatsastani ja täydellisestä pyöreästä ja kiinteästä pepusta. Molemmat kovan työn tulosta eikä vain geenilotossa voitettua.

Suorittaja tuli pätemään.

Tajuatko, että tuolla mitätöit koko ketjun tarkoituksen eli, että täällä voi kertoa mihin on itsessään tyytyväinen ilman mitään sen erityisempiä perusteluja, miksi SAA olla siitä ylpeä. Kommenttisi antaa ymmärtää, että pitää olla nimenomaan treenattu vartalo ja kuluttanut tietyn määrän hikeä ja aikaa punttisalilla, jotta voi olla jostakin vartalonosastaan ylpeä. Miksei joku saisi olla esim. hiuksistaan ylpeä, jos hänellä kivat hiukset ovat eikä ole sinänsä ns. kovan työn tulos.

Vierailija
11/33 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpinaukkoni on lihaisa. Se on kuulemma harvinaista. Kun olen kuvaillut pimpinaukkoani netissä, moni mies on kommentoinut sen kuulostavan kiihottavalta.

Vierailija
12/33 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniksestäni, ei se yllä lähellekään ns. "ihannemittoja", ei taida olla edes suomalaista keskikokoa, mutta aina se jaksaa iloisesti yllättää.. myös vastakkaisen sukupuolen! :)

Lähinnä ajattelin sanoa, että pitää itse osata arvostaa itseään, vaikka ei nyt geenilotossa sitä jättipottia olisi saanutkaan. :)

Vierailija
13/33 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vastaa: leveät hartiat ja selkä, on kehottu miehekkään ja vahvan näköiseksi ja se on luonnostaan leveä, isällä oli kuulemma kanssa samanlainen nuorena.

Vierailija
14/33 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku on ylpeä geenilotossa voittamastaan piirteestä, niin so what?

Vierailija
15/33 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaulasta ylöspäin kaikki näyttää hyvältä, hiukset, silmät ja muu, mutta jos nyt tarkemmin ottaen puhtaan vartalosta, niin sitä ei kai lasketa? No sitten sanon, että kädet ja jalat. Ne ovat siromuotoiset, sopivan kokoiset ja sormissa on terveet, kiiltävät, kauniin soikeanmuotoiset kynnet ihan luonnostaan ja mitenkään puunaamatta. Hassua sanoa näin koska se ei ole omaa ansiotani, mutta joo, olen kynsistäni hieman ylpeä :)

Vierailija
16/33 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kyse ole vain siitä, että kirjoittaja on jaksanut nähdä vaivan tulosten saavuttamiseen sinä arvon mielensäpahoittaja

Vierailija
17/33 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kyse ole vain siitä, että kirjoittaja on jaksanut nähdä vaivan tulosten saavuttamiseen sinä arvon mielensäpahoittaja

Sit hän olis varmaan sanonut vain, että on ylpeä, koska on saavuttanut haluamansa tulokset. Ei lisännyt loppuun vähättelevää vertailuasetelmaa, että toisin kuin vain geenilotossa voittaneet...

Vierailija
18/33 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälaesta ylöspäin olen ihan 5/5

Olen myös kalju.

Vierailija
19/33 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivoista.

Vierailija
20/33 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama kokonaisuudessaan. Muuta ei oikein ole. Kapeat pullohartiat, leveä lantio, pienet kädet ja kyrpä.