Haluatko ostaa 2006 ä.pakkauksen?
Mulle siis tuo pakkaus on tulemassa,mutta aion sen myydä. Joten jos haluat sen ostaa niin myyn sen sinulle halvemmalla kuin mitä se olisi Kelasta ostettaessa. Ota vaikka suoraan s.postilla yhteyttä. jenni.hurtig@luukku.com
Kommentit (13)
laittaa myös huuto.net iin myyntiin. Sieläkin voi olla halukkaita ostajia. Itse olen ostanut sieltä äp-paketin haalarin.Olen ollut tod.tyytyväinen kun siten sain juuri sen haalarin minkä halusin. Omaa pakettia odottelen vielä!
Lilli81 29+4
Miksi et ota äitiysavustusta rahana, jos et halua pakkausta??? Vai uskotko saavasi pakkauksen myymällä siitä enemmän rahaa kuin tuon 140 euroa.
Tietenkin on hyvä asia, jos myyt pakkauksen esim. ulkomailla asuvalle äidille, joka ei siihen ole oikeutettu n.140 eurolla, näin hyödytte molemmat. Muussa tapauksessa tuntuu minusta äippäpakkausen myyminen ikävältä " rahastukselta" se on kuitenkin valtion antama etuus ja mielestäni erittäin hyvä sellaisenaan, vaikka ei itseänikään kaikki kuosit, tavarat ja värit miellytä =)
Ihan vain mielipiteeni asiasta ilmaistakseni, ei ole tarkoitus loukata.
muista. Itsekin harkitsen myymistä, mutta koska rakastan sinistä niin en varmaan sitten raaskisikaan myydä ;) Meillä vaan on esikoiselta niin paljon tavaraa, että otetaan rahana mielummin. Ja hei, saahan sillä rahallakin ostaa vaikka itselleen vaatteita, eihän siitäkään kukaan määrää. Ymmärrän toki idean, että pakkauksen pitäisi tulla todelliseen tarpeeseen omalle vauvalle.
Laitoinkin tuonne ulkomammojen puolelle ilmoituksen kun wekku opasti. Heille lähinnä tätä ajattelin :)
Kaksplussan sivuilla joku sanoi jo saaneensa tämän vuoden 2006 pakkauksen. Pitääköhän paikkansa, että se olisi jaossa jo nyt?
Kelan sivuilla kuitenkin sanotaan, että jaetaan vasta huhtikuun puolesta välistä alkaen.
Oletko ketjun aloittaja jo laittanut paperit?
Se on paikkakunta kohtaista, että koska alkavat uutta jakamaan. Kelan sivuilla oli jossain vaiheessa että maaliskuun lopulla alkaa uuden jako,mutta riippuu ihan siitä että kuinka paljon vanhoja " varastossa" . Itse en ole (olen siis ketjunaloittaja :)) vielä laittanut papereita sisälle, tuossa huhtikuussa saatan jo laittaa niin pakkauskin tulee hiukan aikaisemmin ja pitäisi kyllä olla jo sitä 2006-mallia. Kelaan soittamallahan se vielä selviää.
hinta on 274,15+postituskulut jos ostaa
Siis tosiaan 274+post.kulut Kelasta ostettuna, ei minulta :D
Ite myin aikanaan -04 pakkauksen Ruotsiin ja sen tein myös lähinnä siksi,että ite en pakkausta tarvinnut ja näin sai Ruotsissa asuva äiti pakkauksen huomattavasti halvemmalla kuin Kelan kautta tilattaessa.Rahastus ei kyllä ollut motiivina :) vaikka näin sainkin vähän enemmän kuin olisin saanut,jos olisin rahana ottanut.
Ihan silläkin että joku joka sen haluaa ostaa (esim ulkomailla asuva äiti) saan sen sitten minulta edullisemmin kuin Kelasta ostettuna ja kun suoraan sanottuna nuo kuosit eivät minua miellyttäneet. Tiedän, ei saisi olla kiittämätön,mutta.. :S
Minusta ajatus on tois hieno myydä noin:) Itse olen jo kerennyt ostaa muualta paketin..
terv. ulkomamma
Aloin vaan ihmetellä, että miten tiedät nyt jo saavasi vuoden 2006 pakkauksen? Kelan ilmoituksen mukaan sitä jaetaan vasta noin huhtikuun puolestavälistä lähtien...? Hakemuksen olet ilmeisesti jo lähettänyt, joten on varmaan todennäköisempää että ehdit saada vuoden 2005 pakkauksen.
No enpä mene vannomaan että sen saan, enkä rahoja keneltäkään vastaanota ennekuin saan pakkauksen,mutta vielä ovat hakemukset tuossa pakastimen päällä ja pitkitän mahdollisimman pitkään. Olikos se sitten 2 kuukautta ennen laskettua piti paperit olla sisällä, eli tuossa toukokuun alussa.. Mutta jos joku sitä pakkausta olisi haluamassa, ja jännityksessä tykkäisi elää (kun ei tiedä mitä sieltä tulee :D) niin vielä en ole kenellekään varannut joten voi laittaa viestiä ja vaikka vähän hinta-arviota mitä siitä haluaisi maksaa :)
Jenni