Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Olen välikädessä

Vierailija
27.01.2017 |

Eli yksi ystävä kaveripiiristä kertoi minulle että hän on tinderissä jutellut toisen hyvän ystäväni eksän kanssa. Hän pyysi etten kerro tälle toiselle kaverille että heillä taitaa synkata. Mitä teen? Jos kerron niin menetän ystävän, mutta jos jätän kertomatta, menetän myös yhden ystävän... Mielestäni se on kuitenkin hänen vastuullaan kertoa

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puutu asioihin jotka eivät sinulle kuulu.

Liikaa salkkareita kenties?

Vierailija
2/8 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä puutu asioihin jotka eivät sinulle kuulu.

Liikaa salkkareita kenties?

Minä en ole udellut mitään, hän kertoi sen minulle ja toivon että hän ei olisi kertonut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pump

Vierailija
4/8 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille joka kertoo että olet Nyt Aika Ikävässä välikädessä, ja että et olisi hallinnut kuulla sitä asiaa, ellei hän sitten itse kerro asiasta sille toiselle ystävälle. Kannusta kertomaan :)

Vierailija
5/8 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu. Se ei kuulu sinulle eikä sinulla ole mitään velvollisuutta levittää mitään tietoa eteenpäin.

Vierailija
6/8 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli yksi ystävä kaveripiiristä kertoi minulle että hän on tinderissä jutellut toisen hyvän ystäväni eksän kanssa. Hän pyysi etten kerro tälle toiselle kaverille että heillä taitaa synkata. Mitä teen? Jos kerron niin menetän ystävän, mutta jos jätän kertomatta, menetän myös yhden ystävän... Mielestäni se on kuitenkin hänen vastuullaan kertoa

Mint tuo kertomatta jättäminen automaattisesti katkaisisi välisi kaveriisi, jonka ex on jutellut toisen kaverisi kanssa tinderin kautta? 

"Taitaa synkata" ei myöskään ole vielä merkki vakavasta suhteesta. Anna asian olla, voi ihan hyvin käydä niin, että parien treffien jälkeen exän ja toisen kaverin tapailu lopahtaa itsekseen eikä mitään isompaa draamaa synny.

Kuinka kiinni kaverisi ylipäätään on ex-kumppanissaan? Onko tiedossa itkupotkuraivarit, jos tämä alkaakin deittailla muiden kanssa?

Vierailija
7/8 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä nyt AP:n syyksi voi katua jos toisen kaverin eksä löytää uuden rakkaan????

Vierailija
8/8 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietysti tylsää, että kaverit selittää juttuja joita ei itse haluaisi tietää. Mutta jos niitä kertoo eteenpäin, saa epäluotettavan ihmisen maineen. Ja viestinviejä ammutaan aina. Olet ihan oikeassa siinä, että on tämän kaverisi vastuulla kertoa asiasta. Parasta elää omaa elämää ja antaa aikuisten ihmisten hoitaa omat ihmissuhdekuvionsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi