jee, olen laihtunut 3kg tammikuun alusta!
Vain sillä, että olen vaihtanut iltapalaleivät (2kpl) salaattiin ja juuresraasteisiin 😊. Vielä pitäisi 6kg tiputtaa ennen kesää. Mites muilla laiharilaisilla?
Kommentit (5)
Joo tosi hienosti täälläkin, olen laihtunut 400 grammaa! :D :D No, pääasia ettei nousussa. Eipä tässä nyt ole tarvekaan kuin 4 kg (mutta puhdasta läskiä) saada pois.
3 kg on hyvin! :) Paljon jäljellä?
Mittasin lähtöpainon vasta kaksi viikkoa laiharin aloituksen jälkeen, jotta poistuvat nesteet ei häiritse. Paino on tippunut 2 kg tähän asti. Välitavoitteeseen matkaa 4 kg ja lopulliseen 7kg. Olen jättänyt karkit ja pullat kokonaan pois sekä vaihtanut lounaan mätön erilaisiin salaatteihin.
Olen ajatellut laihduttaa 6 grammaa päivässä. Se tekee vuodessa kaksi kiloa ja viidessä vuodessa 10 kiloa. Ei näy vielä vaa'alla, on sen verran epätarkka tuo vaaka.
Vierailija kirjoitti:
Joo tosi hienosti täälläkin, olen laihtunut 400 grammaa! :D :D No, pääasia ettei nousussa. Eipä tässä nyt ole tarvekaan kuin 4 kg (mutta puhdasta läskiä) saada pois.
3 kg on hyvin! :) Paljon jäljellä?
Tavoite 6kg ennen kesää, mutta kaikenkaikkiaan 12kg saisi lähteä. En halua liian laihaksi. Ap
Hienoa! 🖒