Pienimunaisten miesten naiset!
Oletko parisuhteessa miehen kanssa, jolla on keskivertoa pienempi varustus? Onko seksi pidemmän päälle tyydyttävää vai kaipaatko isompaa?
Oon tapaillut jo pidemmän aikaa miestä, jonka kanssa eilen vihdoin(!!!) päädyttiin seksiin asti. Oli pieni järkytys, kun housuista paljastui katkarapu. Pidän kuitenkin miehestä enkä haluaisi olla näin pinnallinen, mutta tottuuko siihen? Onhan ne isot munat kiihottavia ja tuntuukin ihan erilaiselta. Tää oli vähän kuin olis sormea työnnellyt...
Kokemuksia, ajatuksia?
Kommentit (18)
Jos ihan tosissasi kysyt, niin mun miehellä on kyllä tosi pieni. Mukava mies muuten, mutta ei se seksi tunnu yhtään miltään. Eikä siihen totu. Asian kanssa pystyy elämään, ei se muuta mitään välillämme. Ongelma on siinä, että mies haluaa seksiä kokoajan ja tottakai sitä saa, mutta kun se ei tunnu minusta miltään, niin ei sitä kyllä koskaan tee nykyisin mielikään.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihan tosissasi kysyt, niin mun miehellä on kyllä tosi pieni. Mukava mies muuten, mutta ei se seksi tunnu yhtään miltään. Eikä siihen totu. Asian kanssa pystyy elämään, ei se muuta mitään välillämme. Ongelma on siinä, että mies haluaa seksiä kokoajan ja tottakai sitä saa, mutta kun se ei tunnu minusta miltään, niin ei sitä kyllä koskaan tee nykyisin mielikään.
Joo, kysyn ihan tosissani, kiitos vastauksesta. Vähän tämmöistä pelkäänkin, itselleni kyllä läheisyys on tärkeempää parisuhteessa kuin seksi, mutta mietin vaan että jos seksi on aina vähän puolittaista niin tuleeko siitä ongelma jossain vaiheessa ja alkaako sitä vaikka kaipaamaan muualta...
Vierailija kirjoitti:
Mulla aika sama, lisäksi mieheni kestää yhdyntää ehkä kaksi minuuttia.
Meidän pelastus on, että mieheni on erittäin hyvä käsistään ja suultaan ja pitää huolen, että mäkin saan ja nautin, vaikka en yhdynnässä koskaan saakaan. Tykkää kyllä käyttää myös dildoja mun tyydyttämiseen.
Toki mä aina välillä haaveilen kunnon jortikasta, mutta näillä ollaan menty liki 20 vuotta ja saatu neljä yhteistä lasta. Meillä on hyvä ja toisiaan lunnioittava liitto, jota mun mieheni katkis ei ole kaatanut, vaikka tosi mieluusti lisäisin siihen reilusti lisää kokoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla aika sama, lisäksi mieheni kestää yhdyntää ehkä kaksi minuuttia.
Meidän pelastus on, että mieheni on erittäin hyvä käsistään ja suultaan ja pitää huolen, että mäkin saan ja nautin, vaikka en yhdynnässä koskaan saakaan. Tykkää kyllä käyttää myös dildoja mun tyydyttämiseen.Toki mä aina välillä haaveilen kunnon jortikasta, mutta näillä ollaan menty liki 20 vuotta ja saatu neljä yhteistä lasta. Meillä on hyvä ja toisiaan lunnioittava liitto, jota mun mieheni katkis ei ole kaatanut, vaikka tosi mieluusti lisäisin siihen reilusti lisää kokoa.
Ihana kuulla! T. Ap
Itse en päässyt asian yli ja päädyin pettämään sitten lopulta. Erosin, mies ei saanut koskaan tietää pettämisestä eikä todellista eron syytä.
Hei,
Itselläni hieman samanlainen tilanne kuin aplla. Mies on kaikinpuolin ihana, mutta hänellä on pieni. Kertoi myös tapailuvaiheessa melkein jokaisen (!!!!) edellisen suhteensä päättyneen siihen, että nainen petti. En tiedä, olisiko tässä kohtaa pitänyt jo ymmärtää mikä on ongelma, koska nyt suhteessa itsellänikin on alkanut tehdä mieli isompaa... En kuitenkaan voisi pettää miestäni.
Ei siihen totu. Tai tottuu, mutta ei hyvällä tavalla.
Sinulla on naisena täysi oikeus etsiä itsellesi sopiva kumppani, eikä miehen jättäminen pienen peniksen takia ole mitenkään pinnallista. Se on oikeastaan järkevää, eikä tuhlaa kummankaan aikaa asiaan, joka ei varmasti tulisi pidemmän päälle toimimaan. Tämä maailma on kuitenkin täynnä mukavia, komeita ja älykkäitä miehiä, joilla on lisäksi kunnon kokoinen penis. Miksi tuhlata elämäänsä vialliseen yksilöön?
Nykyiselläni ei ole varsinaisesti pientä, mutta pienempi kuin keskiverto. Silti seksi on parempaa kuin kenenkään muun kanssa. Yhdynnässä ei ole mitään mahdollisuutta saada ilman muuta stimulaatiota vaikka periaatteessa siihen kykenisin. Aina en saa edes sen muun stimulaation kanssa vaan joskus tarvin sitten sisälle leluja tai sormia. Mutta eipä se haittaa kun tämä on huomaavaisin mies ketä olen tavannut ja myös taitavin.
Ainoa mitä kaipaan on saada takaapäin lusikassa. Ei onnistu.
Mutta eipä näiden pienten (heh, sanavalinta) puutteiden takia tee mieli muita. Muita tietysti pitkässä suhteessa tekee joskus mieli mutta ei näiden asioiden takia.
Mun miehellä on aika pieni. Yhdyntä ei oikein tunnu missään. Onneksi mies kompensoi pienuuttaan suuseksillä. Nuolee aina ennen yhdyntää mulle orkun tai pari, en jää koskaan ilman. Olen ihan tyytyväinen meidän seksielämään.
Voi luoja kun pääsisi työntelemään pienistä pippeleistä kärsiviä naisia hekuman huipulle suht kookkaaksi luonnehditulla vehkeelläni..😊
Vierailija kirjoitti:
Nykyiselläni ei ole varsinaisesti pientä, mutta pienempi kuin keskiverto. Silti seksi on parempaa kuin kenenkään muun kanssa. Yhdynnässä ei ole mitään mahdollisuutta saada ilman muuta stimulaatiota vaikka periaatteessa siihen kykenisin. Aina en saa edes sen muun stimulaation kanssa vaan joskus tarvin sitten sisälle leluja tai sormia. Mutta eipä se haittaa kun tämä on huomaavaisin mies ketä olen tavannut ja myös taitavin.
Ainoa mitä kaipaan on saada takaapäin lusikassa. Ei onnistu.
Mutta eipä näiden pienten (heh, sanavalinta) puutteiden takia tee mieli muita. Muita tietysti pitkässä suhteessa tekee joskus mieli mutta ei näiden asioiden takia.
Pysyitkö edes itse kärryillä mitä kirjoitit? Seksi nyt paremaa kuin kenenkään muun kanssa, mutta silti ei ole mitään mahdollisuutta saada ilman muuta stimulaatiota, eikä aina edes silloin ? Ei huonoa on nytkin, mutta muiden kanssako ollut vieläkin surkeampaa?
Mä olin just sängyssä miehen kanssa, jolla oli ihan lontoonrae, sellainen klitoris jolla on pallit. Ei se mieltä ylentänyt, mutta toisaalta musta sängyssä ehkä se itse paneminen ei ole tyydyttävintä, vaan kaikki mitä tapahtuu ennen penetraatiota ja sen jälkeen. Mä kirjoitinkin siitä just: https://alakerrantarinoita.wordpress.com/2017/01/12/onko-munan-koolla-v…
Ei siihen totu. Miten voisi tottuakaan, jos on hyvästä seksistä päässyt nauttimaan aiemmin ! Olen ollut mieheni kanssa jo 10 vuotta, naimisissa jopa. Itsepä menin rakastumaan minimunaiseen mieheen, mutta ei rakkauteni ole siitä huolimatta vähentynyt, päinvastoin. Pari lastakin on saatu aikaan.
Mutta siihen voi tottua, että seksi ei ole mistään kotoisin. Mies on aivan mahtava kielimies, ja sormetkin on sieltä näppärämmästä päästä, kuten pienimunaisilla yleensä onkin, he tietävät, ettei heitä ole siunattu millään naisentyydyttäjällä. Ja huikeita orgasmeja hän pystyykin minulle antamaan !! Mutta itse asia, no, siitä en saa mitään, kun ei vain miehellä fysiikka riitä. Mutta käsittelen sen jotenkin niin, että hän antaa minulle hyvää suullaan ja käsillään, niin saakoon hänkin palkinnon, siis hyvää minulta. Tottakai joskus unelmoin, että saisin kunnon kankea sisääni ja vielä kokea millaista on mahtava seksi, mutta ainahan haaveilla saa. En toki voisi koskaan pettää miestäni !
Mutta juu, ei siihen totu, mutta kun "se oikea" vain osuu kohdalle, niin sillä ei ole niin suurta merkitystä pidemmän päälle. Koon puutteen kanssa oppii elämään, mutta ei totu.
Paskaa, miehelläni on pieni muna ja huono cumshot.
Pakko vastata, ettei se iso aina avain onneen ole. Miehelläni on valtava, tarkkoja mittoja en ole ottanut, mutta 25cm on varsin tarkka arvio ja paksuutta niin, ettei sormeni yltä ympäri. Harmi vaan ettei toimi kunnolla. Ei ole ikinä toiminut kunnolla, aina sellainen puolilötkö letku. Ollaan sentään lapsia saatu aikaan, mutta ei se kummoiselta pano tunnu, kun letku taittuu jatkuvasti kaksinkerroin, kun pitäisi pyrkiä tanakasti eteenpäin. Onhan se kiva katsella, mutta kai se joku luontoäidin varotoimi on, ettei lähe mieheltä taju, kun veri pakkaantuis aisaan. Mene ja tiedä. Vaihtaisin pienempään ja kovempaan heti, jos rakkaus pelkästään siitä olisi kiinni. Onneksi ei ole.
Treenaa omat lantionpohjalihakset kuntoon,minä aloitin treenit 10v sitten,laukean mieheni sormettaessakin herkästi,pilluni on tiukka,miehelläni on 16-17cm erektiossa ja g-pistettä hieroo taivaallisesti.jos muuten hyvä mies älä jätä häntä
Kiimapillu kirjoitti:
Treenaa omat lantionpohjalihakset kuntoon,minä aloitin treenit 10v sitten,laukean mieheni sormettaessakin herkästi,pilluni on tiukka,miehelläni on 16-17cm erektiossa ja g-pistettä hieroo taivaallisesti.jos muuten hyvä mies älä jätä häntä
Ei se mistään lihaksista ole kiinni. Isoa kullia vain ei mikään 16 senttinen nakki korvaa. Totta, 16 cm isompi kuin keskimääräinen, 70 prosentilla on pienempi. Mutta karvas totuus on se, että 20cm on se maaginen raja, minkäkokoisesta vehkeestä nainenkin alkaa panemisesta tosissaan nauttimaan. Sorry miehet, mutta näin se menee. Kaikenlaisia vippaskonsteja on, mutta sormet tai kieli vain ei tunnu niin hyvältä kuin kunnon pano isolla munalla. Mutta en minä ihanaa miestä yhden puutteen takia jätä, parisuhteessa on kyse paljon muustakin kuin seksistä.
Up