Ruotsia taitavat, hoi!
Voisiko joku ystävällinen ruotsia osaava "ruotsintaa" seuraavan lyhyen tekstin:
Hei. Minulle tuli teiltä kirje nimellä ... , osoitteeseen ... . Osoitteessa ei tällä hetkellä asu kyseisen nimistä henkilöä, vaan se on minun nykyinen osoitteeni.
Tack.
Kommentit (12)
Miten voi olla niin tyhmä ettei noin yksinkertaista viestiä osaa kirjoittaa? Olisko kannattanut olla hereillä ruotsin tunneilla..
Morjens, ja har farit en brief från deja med namen ... till adressen ... I adressen fins inte en såm har exakt samma namen än mej, men det är mitt adress nyttdagar.
Vierailija kirjoitti:
Morjens, ja har farit en brief från deja med namen ... till adressen ... I adressen fins inte en såm har exakt samma namen än mej, men det är mitt adress nyttdagar.
Kiitos paljon :).
Hej! Jag vet inte om du är villg att svara på mig... men jag är bara intresserad... hur stor är din kuk. Tack
Hejsan på bajsan, bara skicker den skit här i adressen inte den förheriga. Tackis kackis!
Hej!
Jag fick ett brev från dig. Mottagare var .. och address var....
Addressets mottagare lever inte här.
Miksi pitää ilmaista noin vaikeasti, jos ei kielitaito riitä?
Kirjoita vain Xx ei asu tässä osoitteessa ja alle oma nimi.
Xx bor inte i xxxxx.
Mvh,
Sinun nimesi.
Hej, ja måste säga en ting nu ... Du är så jävla sexi och jag vill har ditt kullen i mig ... Just nu. Är der mögligt? Tack.
Bxb kirjoitti:
Hej!
Jag fick ett brev från dig. Mottagare var .. och address var....
Addressets mottagare lever inte här.
Lever = elää, bor= asuu. Käytä tuota jälkimmäistä. Ensimmäinen on ruotsiksi aivan väärin sanottu.
Ja lisäksi brevets mottagare...
Rip niin lopettaa