Poikaystäväni laukesi naamalle ilman lupaa!
Olen 23-vuotias nuori nainen ja poikaystäväni on 21-vuotias. Kokeilimme eilen tissien väliin panemista (eli liukuvoidet rinnoille ja peniksellä menoksi) ja meni hyvin kunnes asentoa siitä että poikaystävä oli alla ja minä päällä toisinpäin. Nojasin sängyn reunan yli ja sovimme että hän ei laukea siinä asennossa. Poikaystävä kosketteli klitoristani samalla kuten oli sovittu ja sain orgasmin. Siinä orgasmin lomassa huomaan että poikaystäväni laukesi naamalleni ja en siinä orgasmin aikana saanut sanaa suustani vaikka tuntui pahalle. Riitelimme sen jälkeen kun pääsin ylös ja poikaystävä ei kuulemma pystynyt hillitsemään itseänsä. Minä taas kerroin hänelle kuinka alistettu oloni on. Poikaystäväni sanoo että tuo oli vaan tommonen mitä sattuu kun ei itsehillintä kestä ja että tapaus voitaisiin unohtaa pikku juttuna. Miten tämän voisi ratkaista?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Miksi seukkaat jonkun pennun kanssa? Toisinpäinhän sen pitäisi olla.
En koe pari vuotta nuoremman tässä iässä olevan kovin suuri ongelma.
-ap
Mun mielestä on vaa kivaa jos tulee naamalle, mut joo kaikki on erilaisii. Emmä nyt usko et se sua haluu "alistaa" ehkä oli vaan niin kiihottunu et et ei voinu pidätellä enää.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on vaa kivaa jos tulee naamalle, mut joo kaikki on erilaisii. Emmä nyt usko et se sua haluu "alistaa" ehkä oli vaan niin kiihottunu et et ei voinu pidätellä enää.
Taitaa siinä jotain alistamisen iloa olla kun olisi voinut vain pyytää minua ottamaan suihin ja asia olisi ollut sillä selvä, mutta päätti heittää lastit naamalle asennon vaihdosta parin työnnön jälkeen.
-ap
Keskustelimme lisää ja hän myönsi että ajatus alistamisesta kasvoille laukeamalla kiihottaa häntä ja että tapaus oli "puolivahinko" Valehtelu tästä vielä puuttuikin.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Jännää tämän palstan toiminta kun ketju tippuu näin nopeasti.
-ap
Miksi tätä alapeukutetaan?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Olen 23-vuotias nuori nainen ja poikaystäväni on 21-vuotias. Kokeilimme eilen tissien väliin panemista (eli liukuvoidet rinnoille ja peniksellä menoksi) ja meni hyvin kunnes asentoa siitä että poikaystävä oli alla ja minä päällä toisinpäin. Nojasin sängyn reunan yli ja sovimme että hän ei laukea siinä asennossa. Poikaystävä kosketteli klitoristani samalla kuten oli sovittu ja sain orgasmin. Siinä orgasmin lomassa huomaan että poikaystäväni laukesi naamalleni ja en siinä orgasmin aikana saanut sanaa suustani vaikka tuntui pahalle. Riitelimme sen jälkeen kun pääsin ylös ja poikaystävä ei kuulemma pystynyt hillitsemään itseänsä. Minä taas kerroin hänelle kuinka alistettu oloni on. Poikaystäväni sanoo että tuo oli vaan tommonen mitä sattuu kun ei itsehillintä kestä ja että tapaus voitaisiin unohtaa pikku juttuna. Miten tämän voisi ratkaista?
No ei kai sitä kiihkossaan eri miettiä mihin laukeaa, jos tuo on isoin ongelmasi, niin ole onnellinen..
Ehkä mies kerrankin koki että sai toteuttaa fantasiansa kun muija on nihkee :D Todellisuudessa siis "ei kyennyt hillitsemään itseään" kun niin kiihottava tilanne ja vahinkolaukaus ;)
Voittehan te kokeilla toisin päin, että sinulle annetaan rajoituksia mihin et saa laueta. Joskus vaan lipsahtaa.
Kiitos muistutuksesta, täytyykin pyytää poikaystävää laukeamaan naamalle pitkästä aikaa.
Miks miehen ois pitänyt saada sana suustaan kun et itsekkään saanut ?
Vierailija kirjoitti:
Miksi se tuntui pahalle ja alistavalle?
Se on vaan se alle jäämisen tunne mikä tuntuu huonolle.
-ap
Ei laukeaminen olisi sopimus asia jos spermat ei lentäisi kaikkille.
-ap
Miksi seukkaat jonkun pennun kanssa? Toisinpäinhän sen pitäisi olla.