Helvetti! Eeroaaro tuli takas.
Kommentit (16)
Isän ja pojan ja pyhän hengen nimeen.
Onko se nyt Eero vai Aaro vai kenties Iiro?
Eiks ne ole kuollut miljoona kertaa?
No jos Severi ja Linda on sisarpuolia sit ja Viola on Lindan tyttö, niin Severihän on sitten Violan enopuoli.
Mitä Eerolle ja Aarolle on viimeisimpänä käynyt? Ollut taukoa katselussa aina välillä ja oon tippunut kärryiltä...
Eli viola on severin siskon tyttö ja severi violan eno 😂😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
No jos Severi ja Linda on sisarpuolia sit ja Viola on Lindan tyttö, niin Severihän on sitten Violan enopuoli.
Mitä Eerolle ja Aarolle on viimeisimpänä käynyt? Ollut taukoa katselussa aina välillä ja oon tippunut kärryiltä...
Huoh, severi ei ole aaron lapsi vaan eeron.
Vierailija kirjoitti:
Onko Severi ja Viola nyt jotain sukua sitte toisillee?
Puolisisaruksia. Mä kun olin varma että se salaisuus olis liittynyt johonkin insestiin. Ainut mikä salkkareista puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Eiks ne ole kuollut miljoona kertaa?
Eikös vanha sanonta kuulu, että mikäs nyt pahan tappaisi!
Aarohan on se joka kuoli. Laura luuli menevänsä naimisiin Eeron kanssa, mutta se olikin Aaro. Putosi parvekkeelta ja delas.
Vierailija kirjoitti:
Aarohan on se joka kuoli. Laura luuli menevänsä naimisiin Eeron kanssa, mutta se olikin Aaro. Putosi parvekkeelta ja delas.
Ei, vaan eero kuoli räjähdyksessä ja aaro selvisi jotenkin hengissä tosta pudotuksesta, kun äiti tuli auttamaan Seuraisit vähän tarkemmin ennekun tuut pätee, urpo :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolisisaruksia. Mä kun olin varma että se salaisuus olis liittynyt johonkin insestiin. Ainut mikä salkkareista puuttuu.
No eihän ole. Kun Linda ja Severi puolisisaruksia. Olettaen,että tuo pappi on Eero eikä Aaro.
No helvetti sanon minäkin! Uskalsimme nimetä vauvamme Aaroksi (tykkäämme nimestä), koska ajattelimme ettei kukaan enää muista salkkari-aaroa. No nyt se sxxxana palasi takaisin!
Muistaako tota kuviota nyt enää kukaan oikein? :-D Mä oon ihan sekaisin noissa eeroaaroissa.
Eerohan oli se alkuperäinen pahis ja Severin isä siis, niinkö? Sit tuli Aaro, joka oli eka hyvis, mut tuliko siitäkin sit pahis jossain kohtaa?
Oiskohan jossain joku hyvä tiivistelmä heistä?
Vierailija kirjoitti:
Muistaako tota kuviota nyt enää kukaan oikein? :-D Mä oon ihan sekaisin noissa eeroaaroissa.
Eerohan oli se alkuperäinen pahis ja Severin isä siis, niinkö? Sit tuli Aaro, joka oli eka hyvis, mut tuliko siitäkin sit pahis jossain kohtaa?
Oiskohan jossain joku hyvä tiivistelmä heistä?
No kyllä se oli just päinvastoin. Eero on Severin isä ja Aaro ollu aina se pahis.
Mitä dödöä sä sönkkö käytät? Onks tää joku naisten tuoksu?