Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieti tuntemaasi älykästä ihmistä. Onko hänellä korkea ja leveä otsa?

Vierailija
26.01.2017 |

Itse olen havainnut tällaisen ulkoisen yhteneväisyyden.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkea. Kalju :D

Vierailija
2/23 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eei taida olla..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole.

Vierailija
4/23 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta.

Vierailija
5/23 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On korkea.

Vierailija
6/23 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On korkea otsa. Ei mikään suunnattoman valtava, mutta ei missään nimessä matala.

Vierailija
7/23 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa ei ole.

Vierailija
8/23 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mut tuo on aika yleinen piirre täällä suomenmaalla. Mutta kaikilla paitsi yhdellä älykkäällä jonka tunnen on korkeahko otsa.

Vierailija
9/23 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen

Vierailija
10/23 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteet käsittääkseni etuotsalohkossa (siälliset leveäotsaiset) tiedä siten onko näillä nyt käytännössä mitään korrelaatiota :) vasen taide, oikea matematiikka.

Vierailija
11/23 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori mut tuo on aika yleinen piirre täällä suomenmaalla. Mutta kaikilla paitsi yhdellä älykkäällä jonka tunnen on korkeahko otsa.

Lisään vielä, että yhdellä tyhmimmistä ihmisistä joita olen koskaan tavannut oli myös leveä ja korkea otsa.

Vierailija
12/23 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on korkea ja suht leveä otsa ja melko iso pääkin. Kaljuuntumista ei tule olemaan, koska ei isällänikään, veljillään, eikä isoisällänikään.

Vierailija
13/23 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteet käsittääkseni etuotsalohkossa (siälliset leveäotsaiset) tiedä siten onko näillä nyt käytännössä mitään korrelaatiota :) vasen taide, oikea matematiikka.

"siälliset" hyvät isäehdokkaat (empaattiset, tunne), kapeakasevoinen (testosteroni)

Vierailija
14/23 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Kiinnostun myös aina miehistä joista löytyy tämä piirre.

Vierailija
15/23 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mutta tuohan yleisesti tiedetty asia.

Vierailija
16/23 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on korkea ja suht leveä otsa ja melko iso pääkin. Kaljuuntumista ei tule olemaan, koska ei isällänikään, veljillään, eikä isoisällänikään.

Kaljuuntuminen tulee äidin puolelta (se on fakta jota en oikein usko kuitenkaan)

Vierailija
17/23 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti vasenkätinen (äo ta en tiedä. Hyvin pärjännyt koulussa, mutta joutunut hoitamaan sisaruksiaan kouluaikoina), isä älykkäästä suvusta, oikeakätinen ja taiteilija. Itse en ole matemaattisesti enkä taiteellisesti lahjakas.

Vierailija
18/23 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä yksinkertaistukset eivät kerro paljon mitään. Ei se vain mene noin simppelisti.

(Vastaus ap:n kysymykseen: suurimmalla osalla ei ole.)

Vierailija
19/23 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kallontutkimus jäi sinne 1930-luvun Saksaan. Jos jollain on parempaa tietoa niin linkatkoon jonkin tutkimuksen tai edes artikkelin.

Vierailija
20/23 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äiti vasenkätinen (äo ta en tiedä. Hyvin pärjännyt koulussa, mutta joutunut hoitamaan sisaruksiaan kouluaikoina), isä älykkäästä suvusta, oikeakätinen ja taiteilija. Itse en ole matemaattisesti enkä taiteellisesti lahjakas.

Aivot ohjaavat raajoja ristiin, eli oikealla vasenta puolta ja vasemmalla oikaa puolta. Noita aivo sitä aivot tätä oikea ja vasen, ei kannata täytenä totena ottaa, niissä on paaljon erilaisuutta ja väärää tietoa liikkeellä.