Onko tämä influenssaa?
Ensin tuli kurkku karheaksi ja hakkaava, kuiva yskä ja kohta alkoikin aivan kamalat lihaskivut koko kehossa ja kuume nousi aina 39°C asti. Ei kyllä tuntunut normiflunssalta, minulle ei yleensä ole noin kova kuume noussut saati sitten tullut noita lihaskipuja.
Kommentit (8)
No sitä ei tiedä kuin kokeella. Nyt on muutakin rankkaa flunssaa liikkeellä.
Kuulostaahan tuo influenssalta, äkisti nouseva korkea (yli 38,5 astetta) kuume. Minullakin oli. Tosin ilman kurkkukipua. Nivelet edelleen kipeät vaikka jo kolmas kuumeeton päivä! Pikaista paranemista sinulle ap!
Influenssassa ei yleensä ole kurkkukipua/nuhaa
Kun minulla oli influenssa niin ei ollut kurkku kipeä, ei yskää, ei nuhaa.
Kuume 4kympissä ja koko kroppaa särki niin kuin olisi halolla hakattu, yrjö lensi ja luulin että kuolen kun juuri ja juuri jaksoin hengittää.
Minulla myös tuli oksennus. En tiedä sitten liittyikö influenssaan vai menikö aivot jotenkin niin sekaisin yhtäkkiä nousseesta korkeasta kuumeesta! No niin tai näin niin oli kurja kokemus! Kurkkukipu influenssassa ei ole tavatonta, ihmiset oireilee niin yksilöllisesti. T: 5
Nyt on flunssakin tuollainen joka nostattaa kovan kuumeen. Mulla nousi myös ja viljely näytti että ei ole influenssa vaan flunssa