Painostaako Subway eristäytymään asiakkaistaan?
Elikkäs tilanne on tämä. Paikallisessa subway -ravintolassani on ainoastaan naispuolisia työntekijöitä. Minulle on nyt tapahtunut 3 kertaa sama asia kolmen eri subi tytön kanssa, olen mennyt kyseisen tytön instagramiin ja vain tykännyt yhdestä kuvasta ja olen vähän ajan päästä joutunut heidän estolistalleensa.
2 ensimmäistä tyttöä, ketkä laittoivat minut estolistallensa tunsivat toisensa, joten ensiksi ajattelin, että tämä voi olla jokin heidän periaatteensa, että jos miehelle ei ole annettu lupaa tykätä instagram kuvista niin silloin hänet pitää estää. Tämä kolmas tyttö ei ole missään tekemisissä näiden 2 muun tytön kanssa, mutta hän esti minut samalla tavalla instagramissa kuin kaksi aiempaa tyttöä ja tässä vaiheessa rupesin epäilemään, että jokin ulkoinen tekijä saattaa painostaa näitä tyttöjä käyttäytymään tällä tavalla.
Ehkä subway painostaa työntekijöitään erstämään itsensä asiakkaista? Onko kenelläkään antaa faktatietoa?
Kommentit (6)
Häiriintynyt stalkkeri, siks sut estetään
Ei työnantaja vaan terve järki. Kaikenlaiset vauhkoojat ja silmäniskijät kannattaa jättää omaan arvoonsa.
Teit toisen aloituksen samasta aiheesta?
Miksi ap ei ole vastaamassa tähän ketjuun?
Oot vissii semmone 40+ kaljupäinen plussapallo? Kyllä mäkin estäisin sut.
T. Kotipizzan myyjä