Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielenkiintoista luettavaa netistä?

Vierailija
26.01.2017 |

Aihe voi olla mikä tahansa. Artikkeleita, Wikipedia-juttuja, blogeja, mitä tahansa - minua kiinnostaa kaikki! Voi linkata jutun joka sinusta oli mielenkiintoinen. Minulla on tylsää, ja kaipaisin tekemistä/lukemista.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa "Kertokaa siitä lapsillenne". Kertoo holokaustista ja suosittelen jos historia kiinnostaa vähääkään! :D

Vierailija
2/13 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlaa "Kertokaa siitä lapsillenne". Kertoo holokaustista ja suosittelen jos historia kiinnostaa vähääkään! :D

Kiinnostaa kyllä, kiitos!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflix-dokkarit on ihan hyviä. Itse mieluummin katson kuin luen.

Vierailija
4/13 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta eri mielenterveyshäiriöistä lukeminen on kiinnostavaa ja netistä löytyy paljon tietoa.

Vierailija
5/13 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Historia-aiheisia artikkeleita: Mitä väliä on historialla?

https://tampub.uta.fi/handle/10024/98483

Vierailija
6/13 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/13 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen googletellut mm. sarjamurhaajia (wikipedia sisältää useita pitkiä ja yksityiskohtaisia tarinoita aiheesta), villilapsia (feral children), egyptin muumiot/haudat/hauta-aarteet, guinnesin maailmanennätyksiä lähinnä ihmiskehoon liittyen, paranormaalit ilmiöt...

Suosittelen myös Netflixin dokumentteja. Viimeksi katsoin Auswitch-dokumenttisarjan. Kertoo siis keskitysleireistä.

Myös Youtubesta löytyy paljon dokumentteja jos osaa/jaksaa englanniksi katsoa. My shocking story- ja Extraordinary people-sarjat (4D) ovat suosikkejani :)

Vierailija
8/13 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marraskuussa 2007 taksikuski Jens Kukka tapasi Suomi24-palstalla Anneli Auerin. He alkoivat seurustella. Syyskuussa 2011 poliisi otti Kukan ja Auerin kiinni epäiltyinä useista lapsiin kohdistuneista seksuaali- ja väkivaltarikoksista. Turun hovioikeus tuomitsi Kukan kymmeneksi vuodeksi vankilaan salaisessa oikeudenkäynnissä. Mutta onko hän todella syyllinen 

https://longplay.fi/sites/default/files/lp31_taksikuski.pdf

Vierailija
9/13 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://53n2lkhj2lfz23kr.onion.cab/pop/res/290.html#746

Siinä on mielenkiintoisinta materiaalia mitä voi netistä lukea jos alamaailma kiinnostaa.

Vierailija
10/13 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Quora!! Eksyn sinne joka päivä vähintään tunniksi ja viikonloppuaaamuisin jopa kolmeksi :D

Vierailija
11/13 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/13 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa monta suositusta, kiitos kaikille! Lisää voi laittaa.

Ap

Vierailija
13/13 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä