Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yrittäjien apua kaivataan

Vierailija
26.01.2017 |

Hei! Yrittämisestä haaveileva kaipailee apua muutamaan kysymykseen!
1. Miksi lisätyövoiman palkkaaminen pelottaa monia enemmän kuin kuolema
2. Pyrittekö itse omassa yrityksessänne kasvuun vai nykytason säilyttämiseen, ja miksi näin
3. Oletteko itse positiivinen vai negatiivinen ihminen

Kiitos jo etukäteen vastauksistanne!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Lisätyövoiman palkkaamisella ja pelolla ei ole keskenään tekoa. Lisätyövoimaa palkataan jos koetaan että sille on tarve, ja lisätyövoiman palkkaamisesta yritykselle syntyvä hyöty ylittää lisätyövoiman palkkauksesta syntyvät kustannukset. Oikea työn tarjoaminen ei ole hyväntekeväisyyttä!

2. Yritys tähtää kasvuun. Siitä huolimatta ennen yhtäkään lisäkäsien palkkaamista täytyy yrityksen tuottaa niin että edes yrittäjä pääsee plussan puolelle. Yrittäjä on se joka kuitenkin lopussa kaiken maksaa, varsinkin työntekijän palkan ja sivukulut. Tätä tosiasiaa ei voi muuksi muuttaa, vaikka katselisi kuinka punaisten lasien läpi.

3. Olen peruspositiivinen ja hyvin realistiset odotukset täyttävä ihminen. PK yrittäjä

Vierailija
2/4 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Lisätyövoiman sairastuminen tai perhevapaat ovat yrittäjälle kalliita. Palkka pitää maksaa, mutta vain yrittäjä tekee töitä eli yhden pitää tienata kahden palkka. Eli tilanne on yrittäjän kannalta vielä pahempi kuin ennen lisätyövoiman palkkaamista. Rahaa menee, mutta työmäärä kasvaa.

2. Kasvu ei aina ole hyvästä. Optimi suhteessa resursseihin on parempi vaihtoehto kuin kasvu kasvun vuoksi.

3. Realisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. On olemassa työntekijöitä ja vätyksiä. Valitettavan usein vaan palkkalistoille eksyy niitä vätyksiä, joille kyllä palkka masituu mutta työ ei.

2. Pyrimme kasvuun mutta malitillisilla investoinneilla

3. Olin ennen yrittäjyyttä hyvinkin positiivinen 

Vierailija
4/4 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos erittäin asiallisista vastauksistanne! Saisinko tarkennusta vastauksiin

Milloin kasvu ei ole hyvästä ja miten sen tietää milloin se on hyvästä ja millon ei?

Miksi yrittäjyys on syönyt positiivisuutesi?

Johtuuko "vätysten" ilmestyminen ovelle siitä että näiden henkilöiden vanhemmat painottavat heitä hakemaan töihin vai siitä ettei ole totuttu tekemään työtä?