Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 34v, en ole koskaan ollut lentokoneessa enkä ulkomailla. Kysyttävää?

Vierailija
26.01.2017 |

Lapsena olen kuulemma käynyt alle kouluiässä ruotsinlaivalla, en muista siitä mitään joten en laske sitä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi unelmien matkakohteesi ja miksi?

Jokin viileähkö paikka, en pidä kuumasta. Jos lähtee itään, tulee vastaan Venäjä ja Kiina. Kumpikaan ei kiinnosta. Jos lähtee länteen, tulee vastaan Islanti ja Kanada. Arpoisin näiden kahden väliltä. Skotlantia olen myös joskus harkinnut, käsittääkseni siellä harvoin on helteistä. Voisin myös maistaa haggista.

Ap

Vierailija
22/31 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko sinä kysyä meiltä jotain puolestasi?

En oikeastaan :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 42v enkä ole koskaan ollut lentokoneessa, Ruotsissa ja Tallinnassa olen käynyt laivalla, siitäkin jo pitkälle toistakymmentä vuotta. Laivallekaan ei ole enää varaa mennä kun asuu niin kaukana Turusta tai Helsingistä. Nuorimmat lapset eivät ole olleet edes laivalla ja ovat jo ekalla koulussa.

Esikoinen on sitten matkustellut munkin edestä, opiskelujen aikana on asunut monessa maassa kuukauden työharjoitteluissa, ja välivuotena oli aupairina kahdessa maassa, ja nyt asuu tämän lukuvuoden kolmannessa. On matkustellut useammassa maassa vielä muutenkin, eli on käynyt tai asunut USAssa, Intiassa ja pitkin eurooppaa.

Kun minä olin koulussa jotkut haaveili interreilaamisesta tai kielikurssista Englannissa, mutta kukaan ei päässyt mihinkään, nykyään lähes kaikki opiskelijat pääsevät ulkomaille harjoittelemaan jos haluavat, maailma muuttuu... Mun vanhemmatkin on matkustaneet muutaman kerran lentokoneella sen jälkeen kun minä muutin pois kotoa, joten minä olen tämä "väliinputoaja" sukupolvi.

Vierailija
24/31 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten lohenpyrstöliitos tehdään?

Ömmm, en kyllä tiedä mikä se on. Auttaisko joku Youtube-video?

Ap

Vierailija
25/31 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvittelet että joku haluaisi kysyä sulta jotain? Ei ole erikoista ettei ole matkustanut

Ei ole pakko jos ei halua :)

Ap

Vierailija
26/31 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereiden äiti matkusti lentokoneella eka kerran pari vuotta sitten, nyt on tehnyt useamman matkan. Täytti 70 tänä vuonna.

Vierailija
27/31 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysyttävää.

Vierailija
28/31 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko matkustanut kotimaassa? Jos et, eikö sinua kyllästytä samojen maisemien katselu ikuisesti? Olen kokenut henkeäsalpaavimmat näkymät ulkomailla (vuoristoissa). 

Mulla ainakin on niin kova korkeanpaikankammo että en missään nimessä menisi mihinkään "henkeäsalpaavaan" vuoristoon, mua huimaa jo kuvat kun muut on olleet. En myöskään menisi mihinkään missä on liian kuuma, mahdollisesti isoja hämmäreitä ja muita ötököitä ja muutenkin huono hygieniataso, Tallinnakin oli siinä ja siinä kun 90-luvulla kävin. Jos johonkin menisin niin kaupunkilomalle tai puutarhamatkalle.

23

Vierailija
29/31 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko matkustanut kotimaassa? Jos et, eikö sinua kyllästytä samojen maisemien katselu ikuisesti? Olen kokenut henkeäsalpaavimmat näkymät ulkomailla (vuoristoissa). 

Suoraan sanottuna en erityisemmin. Kävin pari vuotta sitten ensimmäistä kertaa Helsingissä. Haluaisin käydä edes Tampereella ja Turussa, tai vaikka Oulussa. Ihan tuntemattomia paikkoja minulle. Asun 1km päässä lapsuuskodistani ja nykyinen työpaikka on myös parin kilsan päässä. Tässähän se elämä pyörii, samoissa maisemissa vuodesta toiseen.

Ap

Vierailija
30/31 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suoraan sanottuna en erityisemmin. Kävin pari vuotta sitten ensimmäistä kertaa Helsingissä. Haluaisin käydä edes Tampereella ja Turussa, tai vaikka Oulussa. Ihan tuntemattomia paikkoja minulle. Asun 1km päässä lapsuuskodistani ja nykyinen työpaikka on myös parin kilsan päässä. Tässähän se elämä pyörii, samoissa maisemissa vuodesta toiseen.

Ap

Kuulostaa tosi ahdistavalta. Anteeksi😔 Itse matkustan useita kertoja vuodessa Euroopassa ja pari kertaa vuoteen teen kaukomatkan, enkä voisi ikinä kuvitella pysytteleväni vuodesta toiseen koko ajan kotimaisemissa. Näin me ihmiset olemme erilaisia.

Vierailija
31/31 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini äiti kävi ensimmäisen kerran ulkomailla lentokoneella eläkkeelle jäätyään. En tiedä onko käynyt laivareissuilla. Kohteena oli Kanaria ja innostui siitä niin, että on nyt useana talvena ollut siellä miehensä kanssa vuokralla jonkun sukulaisensa omistamassa asunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi