Olipa kerran elämä
eilen alkoi kolmoselta Olipa kerran elämä niminen sarja josta odotukset ei ollut korkealla, mutta pakko sanoa että olipa todella POSITIIVINEN yllätys! Katsottiin koko perheen voimin ja teinikin jaksoi katsoa ja naureskeli! Suosittelen lämpimästi, Henkka (aaaaaaaah) Hyppönen Ja Kalle (uuuuuuuuh) Lamberg olivat todella loistavat vetäjät! ensimmäinen paneeli-homma joka jaksettiin katsoa!
Kommentit (20)
Minä lenkkeilin eilen ostamaan jäätelöä ja söin sitä saunan jälkeen.
Samaa mieltä. Voin katsoa ens viikollakin jos muistan.
Minä rakastelin eilen miehen kanssa pitkään ja suosittelen sitä kaikille.
Oli sitä omille jutuille nauramista, mitä nykyiset viihdeohjelmat poikkeuksetta on.
Loistava sarja, kuuluu tästälähtien mun keskiviikkoon... Lamberg taas täyttä timanttia , on kyllä niin sympaattinen kaveri!
Siis tämähän oli hieno piirrossarja lapsille joskus kauan aikaa sitten, onko tämäkin nimi nyt pilattu jollain haisevilla lampereilla?
Vierailija kirjoitti:
Siis tämähän oli hieno piirrossarja lapsille joskus kauan aikaa sitten, onko tämäkin nimi nyt pilattu jollain haisevilla lampereilla?
Haisee Lamberg tai ei, niin tämänhetken hauskin Suomessa!
Mäkin tykkäsin. Melkein yksin kattelin.. Teini viipyili yhden pätkän ajan rappusissa ja tuumas, että kolmoseltako. Hän kattoo sen Katsomosta paremmalla ajalla, oli läksyjä. :)
Ihana saada Henkka taas telkkariin. Kalle on myös aivan hurmaava. Äidille silmän ruokaa ja korviin hunajaa. Kyllä kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoit. Joskus kauan aikaa sitten. Silloin se sarja oli hyvä. Liian hidas ja yksityiskohtainen tähän päivään.
Nyt jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoit. Joskus kauan aikaa sitten. Silloin se sarja oli hyvä. Liian hidas ja yksityiskohtainen tähän päivään.
Nyt jotain muuta.
Erittäin mielenkiintoinen kommentti, kiitos. "Liian hidas ja yksityiskohtainen". Tämän pistän mieleen, sillä en taida aina enää ymmärtää, miksi asiat ovat näin (jos sillä nyt on väliä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jotain muuta.
Erittäin mielenkiintoinen kommentti, kiitos. "Liian hidas ja yksityiskohtainen". Tämän pistän mieleen, sillä en taida aina enää ymmärtää, miksi asiat ovat näin (jos sillä nyt on väliä).
Ei mun tarvii solutasolla tietää, miten, miksi, millai, mitä raskaudessa tapahtuu. Mulle riittää biologian tunnit ja oma harrastuneisuus.
Tänä päivänä kaikki ohjelmat on niin nopeita, että olen siihen tahtiin tottunut. Sen takia se tuntuu hitaalta, kun vasta kattelin tuota raskausjaksoa.
Mietin eilen katsoessani että vaimonsa vetämä ohjelma on kyllä parempi. Tää ei oikeen naurattanut.
PARASTA JUST NYT MITÄ TV TARJOAA!
Todella vaikeita kysymyksiä, en olisi tiennyt yhtäkään! En pidä ohjelmasta. Minusta tämä ei ole mikään mukava tai viihdyttävä tietokilpailuohjelma😡
Olen biologi ja tämä ohjelma on erittäin hyvä! Tuo luonnontieteitä lähemmäs tv-katsojia :)
On tämä näistä samalla sapluunalla tehdyistä ohjelmista ehdottomasti paras. Varsinkin se missä on Hyppösen puoliso nauraa kikattamassa on aivan kamala.
Minä keitin eilen kahvia.