Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stalkkaan mieheni exää.

Vierailija
26.01.2017 |

Katselen hänen kuviaan netistä. Ensinnäkin tein ison työn, että löysin hänet. Tiedossa vain etunimi. Hän ei ole mikään bimbo. Olen alkanut pitämään hänestä aika paljonkin. Ihmeellistä, että mies pitää minua parempana kuin exäänsä. Vaikka kyllä hän aina puhuu hänestä kauniisti, eikä hauku. Kun ei varmasti syytä olekaan. Tämä exä haikaili aika kauankin mieheni perään. Silloin olin oikeasti surullinen exän puolesta. Mietin heitä joskus harrastamassa seksiä. Monet varmaan pitävät mua ihan typeränä. Mutta toivon tälle exälle kaikkea hyvää ja toivottavasti ei inhoa minua. He olivat kyllä jo eronneet ennenkuin edes tapasimme, mutta olin varmaan kuitenkin iso syy mikseivät palanneet yhteen. Tai ettei siihen ollut edes mahdollisuutta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ja miehen exä paljon kauniimpi ku mä mieletäni. Itsetunto kärsii kun mieheni haukkui mua suhteen alussa rumaks ja kehui exiään. Katon melkee joka päivä että onko tullu uusia ig päivityksiä. Hänellä on yksi kuva missä on mieheni kanssa baarissa. :(

Vierailija
2/12 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kade kirjoitti:

Sama. Ja miehen exä paljon kauniimpi ku mä mieletäni. Itsetunto kärsii kun mieheni haukkui mua suhteen alussa rumaks ja kehui exiään. Katon melkee joka päivä että onko tullu uusia ig päivityksiä. Hänellä on yksi kuva missä on mieheni kanssa baarissa. :(

En kyllä jatkaisi suhdetta miehen kanssa, joka haukkuu rumaksi. Mä saan kuulla tosi usein olevani kaunis ja muitakin kehuja. Vaikken kyllä aina ole ihan samaa mieltä. Mutta riittää et mieheni pitää mua kauniina ja ihanana. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävällä kans todella kaunis ja ilmeisesti mukava ex. Samaa tosin on minustakin mies/miehen kaverit sanoneet, mutta itse olen eri mieltä (ainakin ulkonäöstä). Ja stalkkaan joka päivä facen/instan jos olisi tullut päivityksiä. :--D ....Joku pakkomielle tämäkin.

Vierailija
4/12 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko tässä nyt kyseessä huumoriketju, vai aitoja avautumisia, mutta kyllä ihan oikeasti tällaista tapahtuu. Tulee mieleen se eräs täälläkin käsitelty lapsettomuusblogi, ja sen kirjoittajan ex-miehen uusi.

Vierailija
5/12 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtakaa exät. Teillä on se mies nyt. Mies on typerä jos sun arvostelun yhteydessä kehuu exää. 

Vierailija
6/12 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä en olekaan ainoa joka tätä tekee! Oikeestaa joskus aikoinaan olin mustasukkainen kaikesta ja aloitin stalkkailun silloin. Nykyään mulla on itsetunto (:D) mut stalkkaus jatkuu, ei nyt mitenkää päivittäin mut kuitenkin. Pitää välillä ihan muistella että miks sitä ketäki on jämähtänyt stalkkaamaan. Outo tapa vai pipipää?

Vierailija
7/12 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ex tykkää mun jutuista, niin jostain syystä fb tarjoo exän nykyistä mun kaveriksi. Oon pitkään ihmetellyt, että miksi?

Vierailija
8/12 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkaan joskus mun exiä. Ja olen mies. Niiden puolisot ei kiinnosta, eikä nyxän exät. Olen tyytyväinen nykyisessä liitossani.

Vierailija
9/12 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ex tykkää mun jutuista, niin jostain syystä fb tarjoo exän nykyistä mun kaveriksi. Oon pitkään ihmetellyt, että miksi?

kaverin kaveri? Niitähän fb ensisijaisesti ehdottelee.

Vierailija
10/12 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska siitä jää jälki, että olet käynyt stalkkaamassa häntä. Tarjoaa teidän profiileja kummalekin. Itse kävin kerran stalkkaamassa uuden työpaikan kauniin mimmin profiilia. Sen jälkeen se tarjosi sitä kokoajan minulle kaveriksi.

Vierailija
11/12 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä oon tietenkin feikkiprofiililla. Ihan jo senkin takia ettei tuu vahingossa mitään tykkäämisiä yms. Oot varmaan exän kaveri facessa tai teillä on muita yhteisiä kavereita tän nyxän kanssa niin siksi ehdottaa. Ap

Vierailija
12/12 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, stalkkaan exää sekä exän exiä ja haluaisin stalkata myös nyxää mut en oo saanut selville nimeä. Vähän harmittaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi