S-ketjun ravintoloiden annokset kaikkinensa
hintavia suhteessa laatuunsa ja määräänsä, ketjun katteet kiskotaan ilmeisesti ravintolapuolelta?! Nykyään kierrän ne kaukaa ja suuntaan perinteisiin laaturavintoloihin, joita aina löytyy muutama/kaupunki.
Hyvästä ruoasta ja ruokamiljööstä maksaa mielellään hieman enemmän.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on just päinvastainen näkemys. Kävin eilen Amarillossa syömässä ja hampurilaisannoksessa oli paljon enemmän syömiastä ja laadukkaampaa ruokaa kuin jossain Hesessä.
Vai Amarillossa parempaa ruokaa kuin Hesessä... johtuisko siitä että toinen on ravintola ja toinen nakkikioski?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on just päinvastainen näkemys. Kävin eilen Amarillossa syömässä ja hampurilaisannoksessa oli paljon enemmän syömiastä ja laadukkaampaa ruokaa kuin jossain Hesessä.
Sama nuo roskaruoat!
Jaa. No hyvä sinulle. Oliko sinulla muuta sydämelläsi?
En oo kyllä ikinä edes Pittsburgh mitään suuria edullisessa ketjuravintoloissa.
Juu, ei, ei pysty syömään ässässä!
Vierailija kirjoitti:
En oo kyllä ikinä edes Pittsburgh mitään suuria edullisessa ketjuravintoloissa.
Odottanutkaan piti olla tuo Pittsburgh😁
Niin no, jos mä nyt maksan kympin jostain metsästäjäpihveistä, lohkoperunat, salaateista ja kahvista, niin en gourmeeta odota saavani.
Nuo on tuollaisia tankkauspaikkoja.
Kun sitten ollaan oikeasti ulkona syömässä mennään kunnolliseen paikkaan.
Ei tässä varmaan tarkoitettu mitään lounasjuttuja ja ABC:tä, vaan ilta-ajan ravintolaruokatarjontaa, olettaisin?!
Töissä on käyty aina syömässä abseilla,reissuhommia säännöllisen epäsäännöllisesti ja voisin väittää että absien ruuat ovat huonontuneet ja hinnat nousseet viimeisen 2v aikana reilusti.
Nyt pyrin välttämään abseja aina jos mahdollista.
Punkaharjun ja kangasniemen shelleillä on ainakin tosi hyvät ruuat,samoin joutsenossa premekonin hallissa olevassa lounasruokalassa on todella hyvää ruokaa,lappeenrannassa rinnekulma ym.