Mies haluaa eron!
Mies soitti äsken minulle töihin ja sanoi haluavansa erota. Siis puhelimella soitti minulle töihin. Ei sitten edes kasvokkain halunnut sanoa. Ei sanonut mitään syytä. Kuka helvetti voi tehdä noin ikävästi?
Kommentit (20)
Olisit tyytyväinen, kun sentään jotenkin kertoi. Minä sain mennä tyhjään kotiin, jossa ei ollut kuin yksi puulusikka.
Kuka helvetti voi tehdä noin ikävästi? Sinun rakas tuleva entien puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä lapsia?
Meillä ei ole lapsia, mutta on koira, joka hankittiin pari vuotta sitten. Mies varmaan koiran haluaa, kun tykkää sen kanssa ulkoilla :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olisit tyytyväinen, kun sentään jotenkin kertoi. Minä sain mennä tyhjään kotiin, jossa ei ollut kuin yksi puulusikka.
Mitä hittoa, miten jotkut ihmiset voi olla näin ilkeitä ja vielä elää itsensä kanssa ilman että tuntee mitään empatiaa toista kohtaan, tai edes ajattelee toisen tunteita? Pelkurimiehiä, en ikinä voisi itse tehdä toiselle näin
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Ei meillä ollut juurikaan ongelmia, eli ihan puskista tämä tuli. En vaan ymmärrä. Onkohan miehellä joku toinen nainen sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa, miten jotkut ihmiset voi olla näin ilkeitä ja vielä elää itsensä kanssa ilman että tuntee mitään empatiaa toista kohtaan, tai edes ajattelee toisen tunteita? Pelkurimiehiä, en ikinä voisi itse tehdä toiselle näin
Empatia on naisten ase.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Ei meillä ollut juurikaan ongelmia, eli ihan puskista tämä tuli. En vaan ymmärrä. Onkohan miehellä joku toinen nainen sitten?
Eihän sitä muuta syytä eron haluamiseen olekaan.
Et ois päästänyt itseäsi lihavaksi. Myös sitä seksiä olisi saanut olla tarjolla...noh nyt voit pihdata
Ex kirjoitti:
Et ois päästänyt itseäsi lihavaksi. Myös sitä seksiä olisi saanut olla tarjolla...noh nyt voit pihdata
Ihan normimitoissa olen. Ihan tavallisen näköinen suominainen. Kyllä meillä seksiäkin oli muutama kerta aina kuukaudessa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Empatia on naisten ase.
Mun mielest on kyl ihan inhimillistä tuntea empatiaa toista kohtaan, oli joko mies tai nainen.
Se on ihan ok, että mies haluaa erota. Eikä minun mielestä eroa haluava ole velvollinen perustelemaan, se että haluaa erota on tarpeeksi hyvä syy.
Mutta ei ole kiva hoitaa puhelimessa. Ja kiva kesken työpäivän saada tuommoinen uutinen. Olisi edes odottanut työn loppumiseen, jos ei kotona voi kertoa. Toisaalta jos on kotona edelleen voit kysyä miksi kertoi soittamalla, jos ei vain ole saanut kakistettua ulos asiaa, pitkään pitänyt sanoa, muttei pystynyt sanomaan päin naamaa. Toisaalta inhimillistä.
Saapa nähdä onko tuo mies edes kotona kun sinne päivän jälkeen suuntaan :(
Ap
Ex kirjoitti:
Kysyikö joku sinun kokemuksistasi?
Vierailija kirjoitti:
Ex kirjoitti:
Ihan normimitoissa olen. Ihan tavallisen näköinen suominainen. Kyllä meillä seksiäkin oli muutama kerta aina kuukaudessa
Ap
Tuli mieleen se Brittimies joka teki excelin torjumisista. Hänenkin vaimo oli sitä mieltä että seksiä kyllä oli, mutta "kirjanpidosta" näkyi sitten että totuus oli toisenlainen. Taisivat erota.
Onneksi olkoon!