Mitä kengänkokoa käytit 18-vuotiaana. Entä nyt?
Kommentit (22)
18v oli 37, mutta silloin olinkin läski ja turvonnut. Nyt kun kaikki ylimääräinen on veke, niin koko on pienentynyt 36.
37/38, nyt päälle nelikympisenä en ole enää löytänyt sopivia 37:n kenkiä. Retkiluistimiin ostin monot kokoa 41, koska pienemmät eivät menneet jalkaan. Miehellänikin on monot ainakin pari numeroa isommat kuin kengät. Eli niissä taitaa koot mennä jotenkin ihan eri skaalassa kuin normaali kengissä.
35/36 ja nyt 35. Naisten osaston 36 on nykyään aivan liian isoja. Ja sitä ihmettelen miten on mahdollista että 15 ikäisenä käytin 37 kenkiä, yhdet on vielä tallessa ja niiden kenkien sisämitta on sama kuin nykyisissä 35 kengissäni.
18-vuotiaana 37/38, 35-vuotiaana 38
36, nyt 30 vuotta ja kaksi raskautta myöhemmin 37-38.
39/40, nyt 38.
Olenko mun jalka pienentynyt, kengät isontuneet, kokoluokitusta muutettu vai oliko aikoinaan muoti sellaista, että tarvitsi isommat kalossit?
38 ollut ainakin jo 16v asti. Kengästä riippuen 39.
36/37, kun parikymppisenä aloin lenkkeillä ja muutenkin harrastin paljon liikuntaa, jalka kasvoi puoli numeroa. N. 38-vuotiaana kasvoi taas puolinumeroa, joten nyt numero on 38.
Tei joilla pysynyt samana esim. jopa 20v, oletteko olleet raskaana? Mulla koko suureni molempien raskauksien jälkeen yhden numeron.
Mun miehelllä ei ole muuttunut ollenkaan välillä 20 v - 45 v (mulla kaksi kokoa). Onko tää jalan kasvu enemmän naisten juttu?
37/38
Nyt 39/40 (50v.)