Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihaan, vihaan, vihaan!!!

Vierailija
26.01.2017 |

Olen lastenhoito alalla ja mua ei enää kiinnosta paskaakaan. En jaksaisi viihdyttää niitä kauhukakaroita enää hetkeäkään, en jaksa enää repästä naamalle sitä ainaista saatanan tekohymyä joka helvetin aamu, olen aivan täynnä oikuttelevia vanhempia ja mykkänä möllöttävää työkaveria, joten hänkään ei tee päivistäni yhtään siedettävämpiä, vaan entistä pitkäpiimäisempiä. Olen raivoa täynnä aina, kun lähden kotiin töistä, illalla en saa mitään aikaiseksi, kun olen aivan rättipoikki. Lisäksi teen ylitöitä joka päivä, ei siinä, ylityövapaita kertyy, mutta ei se yksi ylimääräinen vapaapäivä aina silloin tällöin paljoa lohduta, kun yleensä vain nukun ne päivät ohi. Musta tuntuu etten ole elänyt pitkään aikaan, viikonloputkin vain nukun, kun en kertakaikkiaan jaksa muuta. Vituttaa armottomasti. Olisin mielummin, vaikka täyttelemässä siwan hyllyjä. Ainoa vain, että mulla ei ole rohkeutta irtisanoutua, entä, jos en saakkaan muuta työtä? Eläminen nyt jo tarpeeksi haastavaa rahan kannalta.

Nytkin menossa töihin, tekisi koko ajan mieli tehdä uukkari.

-Avautuminen

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt äkkiä lääkäriin ja saikulle.

Vierailija
2/5 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olet vielä töissä, ala etsiä toista työtä ja suunnitella uutta, sekin auttaa. Pienikin askel on aivoille merkki muutoksesta ja ajattelun jumiutuminen alkaa purkautua. Se on vähän kuin itseään ruokkiva prosessi. Ja töissä käyvälle avautuu helpommin uusia vaihtoehtoja kuin työttömälle, näin vain on ikävä kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla vielä miten paljon aikaa eläkeikään? Jos on, niin alanvaihtoon, ei kuulosta kenenkään kannalta hyvältä tuo mitä kirjoitit.

Vierailija
4/5 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan vaihto nopeasti! Itse olin myös töissä päiväkodissa ja opiskelin myynnin ammattitutkinnon(vuoden koulutus) ja nyt työskentelen kaupan alalla. Olin 38v kun aloin opiskella. Opiskeluun saat aikuiskoulutustukea jos olet ollut töissä pitkään. Otat opintovapaata vuodeksi töistä, älä irtisanoudu. Mutta jos voit olla 3kk karenssilla... Niin sinuna irtisanoutuisin. Saat ansiosidonnaista sen aikaa kun etsit uutta työtä. Kaupan alalla voit tehdä myös osa-aikaista ja hakea soviteltua päivärahaa, jos ja kun kokoaikaista työtä ei ole saatavilla.

Vierailija
5/5 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt äkkiä lääkäriin ja saikulle.

Ei näin, naiset.