Olitko terhakkatissinen imettämiseen asti vai menikö jo aiemmin+
Kommentit (17)
punnus kirjoitti:
Joo, kyllä.
siis ennen ekaa?
Oli, 2 viikkoa tuli maitoa mutta lässähti kuitenkin
Mä olen imettänyt 2/4 lasta ja rinnat on paremmat kuin koskaan ennen. Kiinteät ja pyöreät.
Mulla oli päälle kolmekymppisenä vielä tissit, joista puhuttiin selän takana. Siis että onko ne aidot. Esikoisen raskausaika kasvatti ne kaksinkertaisiksi ja tuhosi. Olen sittemmin imettänyt kahta lasta kumpaakin noin kaksi vuotta. Siinä konkurssissa imetysajalla ei ainakaan ollut väliä.
Muijalla on ollut aina kiinteät ja pystyt tissit,1 lapsi imetetty, tisseistä tuli hieman isommat sen jälkeen ja ovat edelleen kiinteät ja pystyt.
Pitää olla tyytyväinen,toista lastakaan ei tule.
Ekan imetyksen jälkeen vielä palautui, tokan jälkeen ei. Tissit paisuivat valtaviksi meloneiksi imetysaikana ja lässähtivät sen jälkeen ajokoiran korviksi. Ennen raskauksia oli C-kuppi, nyt A.
Näin isopovisena kun alkoi riippumaan jo joskus 16-kesäisenä ei lasten saannilla ja imetyksellä enää juurikaan lisähaittaa tullut
Hyvät rintalihakset ja ryhti auttavat tissejä pysymään terhakoina.
Kolme lasta olen imettänyt noin vuoden ikään asti ja rintani ovat upeat. Viimeisen imetyksen lopettamisesta on nyt noin yhdeksän vuotta, mutta huomasin, että ne olivat palautuneet entistäkin paremmiksi ehkä neljä vuotta imetyksen jälkeen. Tämä ei ole vain minun mielipiteeni, vaan myös mieheni sen tuo usein esiin.
Mulla on paljon pystymmät kuin ennen lapsia. Rinnat pieneni ja samalla kiinteytyi, kun laihduin muutenkin kiireisessä vauva ja taaperoarjessa. Vaikka olen molempia imettänyt enemmän kuin laki sallii... :-)
Mulla tissit paisuivat ekan lapsen imettämisessä niin suuriksi, että näyttivät tekotisseiltä. Sitten lässähtivät kun imetys oli loppu. Rintoihin ihan pakotti se maidon määrä, samoin selkää pakotti suuret tissit. Riippuu varmasti siitä kuinka paljon maitoa erittyy ja kuinka isoiksi maitorauhaset paisuvat, koska iho venyy tämän seurauksena.
Vierailija kirjoitti:
Kolme lasta olen imettänyt noin vuoden ikään asti ja rintani ovat upeat. Viimeisen imetyksen lopettamisesta on nyt noin yhdeksän vuotta, mutta huomasin, että ne olivat palautuneet entistäkin paremmiksi ehkä neljä vuotta imetyksen jälkeen. Tämä ei ole vain minun mielipiteeni, vaan myös mieheni sen tuo usein esiin.
Nyt tarvitaan kyllä tissikuva todisteeksi.
T.M
Ihmetyttää nämä komment että ei vaikuttanut. En ole ikinä nähnyt vielä terhakoita ja pulleita imettäneen naisen rintoja. Ihan nättejä rintoja imettäneillä naisilla olen nähnyt silti. M45
Hahaa keskustelun nähdessä jo oli selvää, että tottahan nyt av mammojen tissit vain kiinteytyivät imetyksestä ihan kuin alapäätkin kiristyivät 😉
Ei mutta, itsekin olen kuulunut tosi onnekkaaseen ryhmään kropan suhteen ja siksi kai näitä on kiva lukea. Koitan kuitenki muistaa että oikeat meriitit on muualla kun tisseissä ja vatsanahkassa. Alapää ei sentään kiristynyt!
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää nämä komment että ei vaikuttanut. En ole ikinä nähnyt vielä terhakoita ja pulleita imettäneen naisen rintoja. Ihan nättejä rintoja imettäneillä naisilla olen nähnyt silti. M45
Eipä ne kunnolliset ja kauniit äidit ole itseään esittelemässä muille kuin omalle miehelle.
Vaimolla meni ekan muksun imetyksessä