Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haluaisin olla sujut itseni kanssa mutten pysty näiden raskauskilojen takia

25.01.2017 |

Oon aina ollut laiha ja pystynyt syömään mitä tahansa, lihomatta kiloakaan. Näin siis raskauteen asti, siinäpä sitten jäi kaikki mahdollinen kroppaan kiinni ja sitä vauhditti vielä useamman kuukauden levossa vietetty sairausloma. Aina painanut semmoista 50-53kg, nyt vaaka näyttää 69kg, joka ei oo tippunut ollenkaan vaikka synnytyksestä on jo 2kk. Vaatekaapissa ei ole esimerkiksi yhtiäkään housuja, jotka mahtuisivat päälle, vanhat jäävät nilkkoihin jumiin.. Hauskointa tässä on, että en mielestäni peilistä katsottuna näytä kuin vähän turvonneelta, mutta vaaka ja vaatteiden sopimattomuus kertoo kaiken :D Liekö sitten jotain sokeutta koko asialle. Vanha tuttu kroppa on oikeastaan aina ollut se ainoa asia mistä olen pitänyt itsessäni, ja nyt sekin on poissa. Polviakin särkee kaikki tämä paino, tuntuu että jalat lähtee alta kun kyykkyjä vetänyt (vauva sylissä...) ja vaikka kuinka käydään tuntikausien raskailla vaunukävelyillä, oon alkanut syömään tosi terveellisesti, imetän ja vedän kotitreeniä kun kerkeän, ei paino lähde tippumaan näköjään grammaakaan.

Miksköhän tuo paino junnaa? Tiedän, että synnytyksestä on vasta vähän aikaa, mutta niin vain kaikki ympärillä puhuu kuinka niin ja näin monta kiloa jäi jo synnärille.. Mulle laitettiin laitoksella ehkäisykapseli (nexplanon), voiko se vaikuttaa tähän? Ja anteeksi, oli pakko hieman purkautua kun turhauttaa. :(

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi