Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paheksutko julkisissa wc:issä meikkaavia naisia?

Vierailija
25.01.2017 |

Jos paheksut niin miksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paheksu, kunhan itse mahdun pesemään kädet ja tsekkaamaan, onko hiukset hyvin. Toki se on hieman noloa jos minulla sattuu olemaan vatsa löysällä. Heidän siinä kuunnella.

En mä kyllä sitäkään ymmärrä, että vessapeilailua pidetään jotenkin pinnallisena.

Vierailija
2/8 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos paheksut niin miksi?

Paheksun jos on jonoa oven takana, esim jos tukkivat lentokoneen vessan ennen laskeutumista.

Vierailija
4/8 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Siitä en pidä jos joku alkaa puuteroimaan naamaansa bussissa

Vierailija
5/8 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos paheksut niin miksi?

Mitä paheksuttavaa tässä olis? Eikö oikeasti sais tsekata edes onko tukka pörröllä ja meikit levinnyt? Voi luoja me naiset osataan näköjään paheksua ohan kaikkea 😂

Vierailija
6/8 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paheksu. Mutta sitä ihmettelen, millaisen sotkun voi jättää meikkaamisesta jälkeensä. Joskus tyhjään vessaan mennessä on puuterit siellä täällä paperitolloja muualla ku roskiksessa ilmassa niin paljon lakkaa, että niillä saa omatkin hiukset jämähtämään. Kaiken viimeistelee kauhea katku jotain hajuvettä. Hyi helvata!

Vierailija
7/8 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paheksu, kunhan siitä ei ole häiriötä tai haittaa muille, ja silloinkin paheksun vain kyvyttömyyttä ottaa muut huomioon, en varsinaisesti meikkaamista.

Vierailija
8/8 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää joskus vessojen käsienpesutilassa hengaavat kanalaumat. Olisi kiva päästä piereskelemään sinne koppiin rauhassa ilman oven takana roikkuvaa äänienkyyläysjengiä.

Jossei pierut, pöräykset ja pimpan suhina haittaa niin meikatkoon toki siellä julkisessa vessassa. Itse meikkaan kotona ennen liikkeelle lähtöä, jos viitsin meikata ylipäätään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän