Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa olla niin isokokoinen nainen

Vierailija
25.01.2017 |

Pakko purkautua vähän, kun iski joku yhtäkkinen ahdistus. Harmittaa ihan suunnattomasti olla läheisimmistä kavereista ja osasta miehiäkin pidempi ja rotevampi. Enkä edes ole kovin pitkä, enkä painava (172cm/64kg)

Haluaisin käyttää myös korkokenkiä, mutta sitten vasta tuntuukin olo pitkältä. Onko kohtalon tovereita paikalla?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tuommonen kitinä, huoh

Vierailija
2/7 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 180cm pitkä ja voisin ottaa muutaman sentin lisää pituutta. Korkkareissakin vhintään 10cm korkoa. Mitä tahdon sulle sanoa, niin selkä suoraksi, korkkarit jalkaan ja rakasta itseäsi sellaisena kuin olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pidempi ja painavampi, mutta ei ole sama fiilis. Käytän myös korkkareita.

Vierailija
4/7 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 182 cm, 85 kg nainen. Nuorena harmitti, enää ei. Nykyisin tykkään olla iso amatsooni ;) Ja on ihanaa ettei TARVI käyttää korkokenkiä kun ei huku ihmismassaan pätkänä matalillakaan. 

Vierailija
5/7 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät naiset näyttää hyvältä, turha ahdistua. Sitäpaitsi ihan normaalin kokoinenhan sinä olet, etköhän voi korkkareitakin pitää ihan huoletta.

Jos olisit jotain yli 190cm niin sitten voisi olla eri juttu, mutta 172 on minusta vielä ihan normaali pituus  naiselle.

Vierailija
6/7 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se sittenon, että pitkiä harmittaa, ja meitä lyhyitä kadehdituttaa ;) Itse olen 160 cm ja aina olen ajatellut että olisipa ihanaa olla 10-15 cm pidempi niin ettei näyttäisi niin jotenkin lapsenomaiselta ja heiveröiseltä. 

Ei kai nykyaikana nyt enää naisen tarvi olla joku hento kukkanen miehen rinnalla vaan vähän erilaisetkin ilmestykset hyväksytään? Onhan missit ja mallitkin pitkiä, joten miten pituus voisi olla millään huono juttu?

Vierailija
7/7 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mitoiltaan aika sopiva,laita alastonkuva jakoon?

t.M 181/85

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme