Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään vauvasi silmienväri vielä muuttui?

Vierailija
25.01.2017 |

Esikoiseni on nyt 9 kk ja hänellä on ihan sellaiset tosi kirkkaat siniset silmät.

Omat silmäni ovat vihreät aiis sellaset kellertävän vihreet., moni luullut jopa ruskeiksi. miehen silmät ovat aika saman väriset mitä lapsella on nyt, tollaset siniset.

Musta meidän vauvalla on silmät olleet aina ton väriset enkä ole huomannut mitään muutoksia.
Tässä sitten sanoin kaverilleni että ei tainnut meidän tyttö mun silmienväriä periä sittenkään ja mun kaveri sanoi et eihän hän oo kuin vasta 9 kk että ihan hyvin voi vielä muuttua sinisestä vihreeksi.
Onko teillä kokemuksua moisesta?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kaverini ahdistelee minua. Kerroin hänelle teorian miten saan silmistäni violetit ja hän tutki asiaa kerrottuani asian antamalla kuvan että ei tutki asiaa eikä missään nimessä ole mahdollista. Nyt hän on tutkinut asiaa salaa ja hän hmm.. on kaverini. Pelkästään tämän asian takia. Ehkä teidän kannattaisi harjoitella rakastelua. Minä jotenkin tykkään tästä nazi saksan jälkeläisestä ketä rakastelee 3v mamu tyttärien kanssa ja heittää mällit suuhun. Tällä tyypillä on tyyliä nauttia. En pidä asiaa pimeänä. Minä pidän pimeästä mutta en valvotuista öistä. Makunsa kullakin tasapainon tavoitteluun. Ehkä ylläpito ymmärtää saksan halukkuuden yhteistyöhön suomen kanssa. ÄLKÄÄ POISTAKO VIESTIÄNI. FUCK DONALD TRUMP!

Your fired.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi