Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kova kipu seksin jälkeen alkuraskaudessa

25.01.2017 |

Olen 29-vuotias, kovasti vauvaa toivova nainen. Ensimmäinen raskaus keskeytyi ja paljastui tuulimunaksi. Olin niin onnellinen kun sain tietää olevani raskaana ja kun keskenmeno tapahtui, sydämeni särkyi :( Nyt puoli vuotta jälkeenpäin, sain juuri tietää olevani uudelleen raskaana. Olen nyt rv 5 ja vointi on ollu muutoin hyvä, väsymyksestä ja lievästä pahoinvoinnista huolimatta. Eilen intouduimme puolisoni kanssa petipuuhiin ja seksin jälkee sain lähes tunnin kestävän jonkinlaisen supistelukipukohtauksen. Se oli pelottavaa; tuskan hiki, alavatsa supisteli ja kipuili, taju meinasi lähteä ja oksetti. Tunnin jälkeen oli oli taas normaali ja sen jälkeen on pysynytkin hyvänä olo eikä mitään vuotoja ole toistaiseksi ollut. Pelottaa nyt vain että mistähän tuo johtuu ja onkohan kaikki hyvin. Onko teillä kellään ollut mitään vastaavaa? Aiemminkin, kun en ole ollut raskaana, olen joskus hiukan ennen kuukautisia seksin jälkeen kivuliaasti supistellut mutta tottakai nyt huolettaa, varsinkin kun tuo aiempi keskenmeno takana :/ olen menossa viikon kuluttua gynelle, joka tarkistaa onko kaikki hyvin. Toivon niin että tällä kertaa huoleni olisi turha ja saisimme odotetun nyytin syksyllä <3

Kommentit (2)

1/2 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli alkuraskaudessa samaa, tosin ei kestänyt ihan tuntia kuitenkaan. Neukkutäti sano että tosiaan supistuksia ne oli, ja kehotti olemaan hommailematta siihen rv12 asti. Sperma sisältää kohtua supistavaa ainetta, joten kannattaa ainakin kokeilla käyttää kumia, siitä on joillekki ollu apua. Myös sun orgasmi saattaa laukasta supistukset. Mulla helpotti ihan ajan myötä, ja sitä oppi hommaileen niin ettei supistuksia tule ^^

2/2 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei; täytyykin sitten ottaa ihan rauhallisesti nyt seksin suhteen. Onneksi on enää muutama päivä siihen tarkastukseen niin helpottaa tämä epävarmuus. Toivon niin että siellä olisi kaikki hyvin<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla