Miehen mielestä en saa kieltäytyä seksistä koska olen työtön ja kotona
Olen työttömänä kotona ja saan vain työmarkkinatukea, mies on töissä ja saa hyvää palkkaa ja maksaa suurimman osan perheen menoista. Mies on sitä mieltä että koska hän elättää minut, on hänellä aina oikeus seksiin enkä saa kieltäytyä vaikka minun ei tekisi mieli. Vähintäänkin pitäisi tyydyttää käsin tai ottaa suihin. Onko mies oikeassa siinä että naisen pitää aina suostua seksiin jos mies tuo rahaa taloon?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Meillä vähän vastaava tilanne.Tai siis ei tietenkään mies ole mitään noin älytöntä sanonut, mutta meillä on kyllä ollut huomattavasti enemmän seksiä nyt kun olen työttömänä. Lähinnä olen itse miettinyt, että yritätkö jotenkin alitajuisesti "hyvitellä " sitä että en tienaa enää rahaa, vai olenko vaan nykyään pirteämpi kuin työpaineiden uuvuttamana että jaksan innostua seksistäkin ihan eri tavalla.
Kotityöt kyllä koen velvollisuudekseni. Ois ihan älytöntä että mies joutuisi työpäivän jälkeen tekemään puolet kotitöistä kun itse olen ollut päivän kotona.
Saa alapeukuttaa ihan rauhassa ;)
Alapeukuttaa??? Viittaatko runkkaamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Se on kuule sillä tavalla, että jokaisella ihmisellä on täydellinen määräysoikeus omaan kehoonsa ja koskemattomuuteensa. Mies saa haluta, mutta pikkuhiljaa vois olla hyvä tajuta hänenkin, että aina ei saa mitä haluaa. Noin niinkun kehon koskemattomuuden osalta se on hyvinkin nopeasti sitten jo raiskaus. Muutenkaan nyt ihan hirveen terveeltä suhteelta kuulosta, jos mies pitää sua käytännössä huorana.
Vastaavasti jokaisella on oikeus omiin rahoihinsa. Eli AP:lla ei ole osaa eikä arpaa siihen miten mies rahojaan käyttää. Jos mies ei halua taloonsa köyhää halutonta naista, ei ole sitä mitään velvollisuutta elättää.
Vierailija kirjoitti:
Olen työttömänä kotona ja saan vain työmarkkinatukea, mies on töissä ja saa hyvää palkkaa ja maksaa suurimman osan perheen menoista. Mies on sitä mieltä että koska hän elättää minut, on hänellä aina oikeus seksiin enkä saa kieltäytyä vaikka minun ei tekisi mieli. Vähintäänkin pitäisi tyydyttää käsin tai ottaa suihin. Onko mies oikeassa siinä että naisen pitää aina suostua seksiin jos mies tuo rahaa taloon?
Sä olet joko trolli, yksinkertainen tai sitten sulla on sika miehenä.
Vastaus: sun ei tarvitse harrastaa sen kanssa seksiä lainkaan jos sua ei huvita. Sellasta lakia ei Suomessa ole minkä perusteellla mies voi seksiä vaatia vaimolta ja vielä vähemmän avovaimoltaan.
Koitan hommata joko uusi työpaikka tai uusi mies. Nykyisesi on SIKA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus: sun ei tarvitse harrastaa sen kanssa seksiä lainkaan jos sua ei huvita. Sellasta lakia ei Suomessa ole minkä perusteellla mies voi seksiä vaatia vaimolta ja vielä vähemmän avovaimoltaan.
Mitä se työpaikan saaminen auttaa?
Urpoja miehiä riittää.
Ellei seksi ole molemminpuolista, kumpikin tyytyköön sooloseksiin. Yhdessä sekstailua sitten, kun molempia se kiinnostaa.
Jos taas kiinnostus ei heräile toisella tai molemmilla, niin siihen kannattaa pohtia syitä ja miettiä, mitä niille voi tehdä.
AP:lle: jätä se sika. Tuollainen dorka ei tule koskaan ymmärtämään toisen ihmisen arvotamisen ja kunnioittamisen päälle. Nainen on sille vain hyödyke.
No onko iso homma antaa nopea poskihoito tai lahnailla ja antaa miehen tyhjentää säkit? Miestä stressaa kun joutuu raatamaan töissä kun nainen löhöö kotona ja vielä joutuu elättään työttömän muijan.
Olet siis henkilökohtainen prostituoitu. Onneksi olkoon.
Miksi et häivy?
Aloitus on miehen käsialaa mutta jos ei ole provo, jätä se sika.
Mikä ihana helmi! Melkeen käy kateeksi aloittajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaisihan se siihen,ettei mies voisi perustella pakkopullaseksiä sillä että hän elättää naisen.
Tosin ap:n tapauksessa kannattaisi yrittää löytää työpaikka JA uusi mies,miehen asenne on vastenmielinen.
Jos toinen käy töissä ja toinen ei,on reilua että kotona oleva tekee enemmän kotitöitä,mutta seksiä pitäisi harrastaa himosta eikä velvollisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa helpommin rahat takuuvuokraan jota tarvitsee kun hommaa oman asunnon, tietenkin.
Meillä vähän vastaava tilanne.Tai siis ei tietenkään mies ole mitään noin älytöntä sanonut, mutta meillä on kyllä ollut huomattavasti enemmän seksiä nyt kun olen työttömänä. Lähinnä olen itse miettinyt, että yritätkö jotenkin alitajuisesti "hyvitellä " sitä että en tienaa enää rahaa, vai olenko vaan nykyään pirteämpi kuin työpaineiden uuvuttamana että jaksan innostua seksistäkin ihan eri tavalla.
Kotityöt kyllä koen velvollisuudekseni. Ois ihan älytöntä että mies joutuisi työpäivän jälkeen tekemään puolet kotitöistä kun itse olen ollut päivän kotona.
Saa alapeukuttaa ihan rauhassa ;)