Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on tänää synttärit ja en saanu edes aamukahvia mieheltä

Vierailija
25.01.2017 |

Jotenkin tuntuu kylmältä kun itse nousin keittämään aamukahvin, mies tuli toivottavaan hyvää synttäriä ja meni tietokoneelle istumaan. Tuntuu etten ole enää minkään arvoinen. En saanut jouluna joululahjaa ja ei hän muutenkaan arkena tee mitään ns extraa, tarkoitan mitään kukkien ostamista tai tuo kauppareissulta vaikkapa joskus yllärisuklaata. En halua antaa kuvaa, että olen itsekäs ja haluan vain yllätyksia :D ei todellakaan. Mutta eikös melkein kaikkien mielestä ole kiva saada joskus mieheltä yllärikukat :) tuntuu vaan niin hölmöltä kun itse välillä arjessa yllätän miestä ja hänen synttärinä teen aamupalan ja hienomman ruuan ja ostan lahjan jouluna ja synttärinä.

Joku varmaan kysyy kuitenkin, ollaan oltu yhdessä 3 vuotta..

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei muista mun synttäriä ikinä. En odota mitään lahjaa, mutta ei muista edes onnitella. Yksi miespuoleinen kaverini aina lähettää onnittelut synttärinä sekä nimipäivänä sydämien kera. Siitäkös mies riemastuu kun sanon että kato kun "Xxxx" lähetti kivat onnittelut. Sillon mies vasta muistaa syntymäpäiväni. Mies vauhkoaa, että "on se kiva kun ite ei muista mutta kyllä se ihana Xxxx sitten aina vaan muistaa onnitella".

Vierailija
22/47 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se järjestää siulle yllätysjuhlia?

Järjestin miehelle viime viikolla yllätyssynttärit ja suunnitelmaan kuului esittää kuin olisin unohtanut koko syntymäpäivän.

En puhunut synttäreistä mitään koko päivänä, mutta illalla olikin sitten kaikki miehen ystävät meillä ottamassa hänet vastaan kun saapui kotiin :)

Oli miehen herkkuruokia tarjolla ja sai mukavia lahjoja.

Toivottavasti siullekin on yllätysjuhlat suunnitteilla :)

paljon onnea!! 🎁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa sanoa miehelle, että olisit toivonut huomioimista. Muutenkin: eri suvuissa on erilaiset tavat huomioida esimerkiksi synttäreitä. Ehkä sun miehesi kotona niitä ei ole aikuisilla koskaan oikein juhlittu?

Joten esitä ap toiveita ja kerro suoraan, että ilahtuisit siitä-ja-siitä.

PS: minä täytin just 50 vuotta, eikä vanhempani tai sisarukseni kukaan muistaneet koko asiaa.

Onnea sinulle! :)

-aloittaja

Vierailija
24/47 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko päivä ohi jo ennen puoltapäivää?

Vierailija
25/47 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa sanoa miehelle, että olisit toivonut huomioimista. Muutenkin: eri suvuissa on erilaiset tavat huomioida esimerkiksi synttäreitä. Ehkä sun miehesi kotona niitä ei ole aikuisilla koskaan oikein juhlittu?

Joten esitä ap toiveita ja kerro suoraan, että ilahtuisit siitä-ja-siitä.

PS: minä täytin just 50 vuotta, eikä vanhempani tai sisarukseni kukaan muistaneet koko asiaa.

Meidän suvussa on tuollainen kulttuuri ettei syntämäpäivät jää vähemmälle siinä 12-vuoden tienoilla ja muisteaan vaan pyöreitä tai täysikäisyyttä.

Mitä te ap olette keskustelleet näistä muistamisista esim. suhteen alussa? Nämä toiveet ja odotukset olisi ihan hyvä puhua läpi ettei sitten tule näitä pettymyksiä.

Vierailija
26/47 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän tietää, että pidän yllätyksistä ja muistamisesta :) en koe olevani vaativa vaan tälläinen olen ollut koko suhteen. Ehkä totuin muistamisiin ja yllätyksiin kun niitä oli suhteen alussa ja koen, että alkuhuumasta riippumatta niitä soisi olevan edelleen :) muistanhan minäkin (mielelläni) miestä hänen syntymäpäivänään ja joskus saatan järjestää aamupalalle jotain spessua. Koen, että arjessa tälläiset asiat piristää :) ja tottakai suhteita on monenlaisia, joillekin on ihan ok et synttäritoivotus riittää! Mun vanhemmat on ollu naimisissa lähemmäs 40 vuotta ja edelleen siellä huomioidaan toisia esim synttärinä just keittämällä toiselle kahvit tms!

-aloittaja

Vierailija
27/47 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon!!

Mun on pitäny vääntää nämä asiat miehelle rautalangasta. Olen sanonut, että synttärit pitää huomioida - heti aamusta ettei tarvi jännätä muistaako toinen vai ei. Kukkien ostaminen näyttää olevan suomalaisille miehille joku kynnyskysymys, en tajua. Mä oon aina niin ilonen ja fiiliksissä kun mies muistaa, on pikkuhiljaa itekki tajunnu että mikä nautinto on ilahduttaa toista. Esim. häämatkalla ehdotti oma-aloitteisesti että jos ostaisi mulle jonkun muistokorun, sain Swarowski kaulakorun ja korvikset ^_^ Hän ei osaa eikä tykkää yllättää, koska pelkää että tulee pettymyksiä, joten mitään yllätyksiä en odota. Itse järjestän hänelle ylläreitä, jotkut menee nappiin ja jotkut ei...

Vierailija
28/47 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan sen kahvin valmiiksi keitettynä joka arkiaamu ja usein vkl:kin. Enkä odottaisi että mies arkiaamuna mitään ylläreitä järjestää, onnittelee sitten töiden jälkeen ja se riittää.

Se arjessa huomiointi on paljon olennaisempaa kuin pari spesiaalipäivää vuodessa.

Vierailija
29/47 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alussa pidin huolta, että mies muistaa mun synttärit ja tein itse pieniä valmisteluita asian suhteen, etten vaan pety.

Sen jälkeen tuli pikku lapsivuodet ja sanoin miehelle, etten mä omasta mielestä vaadi paljon. Haluan, että mua muistetaan synttäreinä ja äitienpäivänä ja joulunakin -tavalla tai toisella. En tarvii timantteja, ruusuja... vaan jotain ihan arkistakin, vaikka ne kahvit sänkyyn jne.

Silloin mies sitten oikein ryhdistäytyi useammaksi vuodeksi, hän järkkäs itse lapset hoitoon ja hemmotteli mua oikein kunnolla synttäreinä. Syömään, teatteriin, hotellia...

Lapset alkoi tulla kouluikään ja niin mies lähestulkoon jätti kaiken lasten harteille. Neljä vuotta sitten viimeksi sain mieheltä lahjan synttäreinä. Nyt sain kyllä jouluna pitkään toivomani jutun, mutta se siitä... Alkaa olla romantiikka niin kuihtunut tässä suhteessa.

Mulla on maaliskuussa synttärit ja viime vuonna eikä mitään. Lapset oli vielä omilla urheiluleireillään kys viikonlopun ja mies vaivautui sentään sanomaan hyvää huomenta ja onnea. Siinä se.

Suutuin sille illalla ja lähdin paikalliseen ja vedin lärvit. Mä en ollut ikinä paikallisessa käynyt, harvemmin alkoa käytän, varsinkaan vitutukseen. Tulin kotiin hirveessä mäiskeessä itkeskelemään ja oksentamaan. Mies (oli pelannut himassa illan) kuunteli, silitti ja piti tukkaa, kun pöntöllä ökäsin.

Karmea krapula siitä seuras ja hurjasti hemmottelua ja yhdessä köllöttelyä ja leffoja.

Maaliskuu on ihan kohta, jos muistais tuon viime vuotisen muistutuksen. ;D

Enkä mä vaan odota mieheltä juttuja. Mä olen se järkkää hänen synttärinsä joka vuosi. 40 v juhlat oli spektaakkeli viime vuonna. Hän tykkää olla huomion keskipisteenä ja sai nauttia siitä koko päivän. Myös yllärireissuja hänelle ja kavereilleen. jne.

Vierailija
30/47 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille viesteistä ja kokemuksista! Ja onnitteluista :)

Ja ei, päivä ei tosiaan ole ohi vaan vasta alkamassa :) katsotaan jos jotain kivaa ilmaantuu tähän päivään miehen toimesta!

Vierailija
31/47 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja haluaisin vielä mainita et lahjana en edes ikinä odota mitään kovin ihmeellistä, kukat ja/tai suklaa on jo tosi kiva! Tai joku koru ja ei tarvi olla mikään arvokas vaan et huomaa et antaja on sitä miettiny :)

-aloittaja

Vierailija
32/47 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen jotenkin yrittänyt muistaa naisia heidän merkkipäivinä. Isä antoi joskus nuorena hyvän neuvon, jos et muuta keksi niin osta kukkia ja hyvin on toiminut tähän päivään asti.

Vierailija
33/47 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoisa ap!

Mun mielestä voit ihan nätisti koittaa sanoa miehelles, että sun mielestä olis ihan kiva jos hän huomioisi edes vähän enemmän sua synttärinä kun se on kuitenkin merkkipäivä!! Mun mielestä nuo on ihan perusjuttuja, että toista otetaan huomioon ja osoitetaan arvostusta ja kunnioitusta merkkipäivinä eikä vaan tyydytä ja olla niinkuin normipäivänä. Se on kohteliasta ja toiselle tulee hyvä mieli. Voit sanoa, että sulle tulis erityisempi ja juhlavampi olo, jos hän antais hieman enemmän huomiota. Tosi kurjaa, jos synttäripäivä jo käynnistyy itkulla tuollaisen asian takia.. todennäköisesti mies ei vaan tajua, että se on sulle tärkeää eikä välttämättä tarkoita mitään pahaa <3 Hyvää synttäriä :)

Vierailija
34/47 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, hyvää syntymäpäivää.

T.Kommentoija nro 32

Vierailija
35/47 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä siis jaksat tuollaista moukkaa????? Mä en ikinä sulattais sitä, että mun mies ei muista mun merkkipäivää vaikka ei lahjoja tms tulis.. mutta onnittelut ja synttäreiden muistaminen kuuluu ihan vaan käytöstapoihin ja toisen huomioiminen... PERUSJUTTUJA!! Haloo naiset, mikä teitä vaivaa!! Kyl ne syndet vaan KUULUU muistaa!

Vierailija
36/47 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UPDATE: mies huomasi et oon vähän loukkaantunut ja hän tokas et no mennään syömään niin et oo huomenna vihanen kun ei tehty mitään :((((

Entistä pahempi mieli nyt!

-aloittaja

Vierailija
37/47 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, hyvää syntymäpäivää.

T.Kommentoija nro 32

Kiitos :)

-aloittaja

Vierailija
38/47 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mirkkulainen kirjoitti:

Arvoisa ap!

Mun mielestä voit ihan nätisti koittaa sanoa miehelles, että sun mielestä olis ihan kiva jos hän huomioisi edes vähän enemmän sua synttärinä kun se on kuitenkin merkkipäivä!! Mun mielestä nuo on ihan perusjuttuja, että toista otetaan huomioon ja osoitetaan arvostusta ja kunnioitusta merkkipäivinä eikä vaan tyydytä ja olla niinkuin normipäivänä. Se on kohteliasta ja toiselle tulee hyvä mieli. Voit sanoa, että sulle tulis erityisempi ja juhlavampi olo, jos hän antais hieman enemmän huomiota. Tosi kurjaa, jos synttäripäivä jo käynnistyy itkulla tuollaisen asian takia.. todennäköisesti mies ei vaan tajua, että se on sulle tärkeää eikä välttämättä tarkoita mitään pahaa <3 Hyvää synttäriä :)

Kiitos :) en pystynyt/ehtinyt sanomaan mitään ennenkuin mies tokas et no mennään syömään niin et voi olla huomenna vihanen kun ei tehty mitään :( eli voit arvata varmaan et nyt on kurjempi olo!

-aloittaja

Vierailija
39/47 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko päivä ohi jo ennen puoltapäivää?

Naislapsen mielestä on, ja kaiken tulee mennä naislapsen prinsessaharhojen mukaisesti naislapsen prinsessapäivänä. Muuten alkaa alahuuli väpättämään ja koko naislapsen päivä ja elämä on pilalla.

Vierailija
40/47 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mirkkulainen kirjoitti:

Arvoisa ap!

Kiitos :) en pystynyt/ehtinyt sanomaan mitään ennenkuin mies tokas et no mennään syömään niin et voi olla huomenna vihanen kun ei tehty mitään :( eli voit arvata varmaan et nyt on kurjempi olo!

-aloittaja

Mies parka sentään yritti. 

Oletko itse sitten virheetön, että voisit vaatia täydellisyyttä? Mitä, jos koittaisit vähän piristyä ja keskittyisit edes yhden päivän miettimään miten hyvä mies sinulla on moittimisen sijaan. Sillä vaikka mies olisi täydellinen tässä syntymäpäivä asiassa sinä löytäisit jonkun muun syyn olla tyytymätön häneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi