Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te naiset jotka olette muuttuneet kauniiksi ja laihoiksi ja jättäneet sitten kusipäämiehenne: kertokaa kokemuksistanne

Vierailija
25.01.2017 |

Kertokaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tää projekti edessä :D haluan siis kuulla myös muilta tarinoita tästä :P

Tai... tai... sitten eroat kusipäämiehestä heti ja laitat terveyden kuntoon sinkkuna?

???

Vierailija
22/24 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on kusipää, niin eiköhän siitä kannata erota heti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet löytänyt läskinä miehen, niin se todennäköisesti ei ole kusipäämies. Pitää olla kyllä täysi kusipäänainen, joka moista edes kysyy.

Vierailija
24/24 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tiedä onko mun mies kusipää vai ei. Vai oonko vaan liian alistunut. Tekee töitä ihan hulluna, tulee puolenyön jälkeen monesti töistä. Menee töihin miten sattuu ja valvoo yöt ja lähtee töihin vasta 12 aikaan. Ei näe teini-ikäisiä lapsia kuin vk-loppuisin ja silloinkin nukkuu myöhään. En vain jaksa enää välittää. Seksiä viimeksi ollut vuosi sitten, loppui vaan kokonaan. Oikeastaan olisi pitänyt jättää mies jo nuorena mutta tässä nyt ollaan. On paljon rauhoittunut siitä mitä on ollut. Aiemmin meillämhirveistä riitoja ja miehen mökötyksiä. En vain tiedä ollaanko kasvettu erilleen? Haluanko enää miestäni. Salaa haaveilen tummasta ja tulisesta, ei kuitenkaan ulkomaalaisesta miehestä. Itselläni siis sama laihdutus urakka edessä.

ei ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi