Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset opiskelevat, miehet käyvät töissä

Vierailija
25.01.2017 |

Ja kun nainen valmistuu, hän usein laittaa miehen pihalle. Tai sitten kun lapset on tehty.
Onko mies naiselle vain hyödyke, jolla nainen parantaa elämänlaatuaan? Eikö nainen pidä miestä ihmisenä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaika on usein kestoltaan sen pituinen, jossa seurustelusuhteessa nähdään, tuleeko suhteesta mitään vai ei. Ensimmäiset pari vuotta on kuherteluvaihetta, seuraavat 2-3 vuotta opettelua yhteiseen arkeen ja sen jälkeen aletaan miettiä, selvitäänkö suhteessa olevista ongelmista vai onko järkevintä erota.  Ero olisi todennäköisesti tullut, vaikka molemmat olisivat opiskelleet tai molemmat olisivat käyneet töissä. 

Vierailija
22/23 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni opinnot olivat oikea moratorio, hän on saanut minun piikkiini opiskella kahden maisterintutkinnon verran opintoja (tosin hän kokoaa niistä vain yhden). Olen tukenut ja oikolukenut ja järjestänyt hänelle aikaa ja rauhaa. Sen jälkeen hän työllistyi vakitöihin juuri ennen kuin taantuma painoi päälle. Nyt minun pitäisi saada opinnot loppuun, enää gradu puuttuu, mies on tähän mennessä "tukenut" vittuilemalla ja keskeyttämällä joka kerta, kun olen ollut lukemassa tenttiin. Parisuhde on ihan kuralla ja mies on tähän asti jääräpäisesti vastustanut kaikkia aloitteitani asioiden selvittämiseen. Paitsi nyt, kun olen muuttunut etäiseksi, pariterapia yhtäkkiä kelpaisi. Siellä saisi tosiaan tapahtua ihme, muutoin todella ajattelin pakata kimpsuni ja kampsuni ja lastenkin kimpsut ja kampsut heti kun saan gradun jätettyä ja pääsen opiskelijan statuksesta irti. Eikä hävetä yhtään. Olen ollut ihmisiksi ja kohdellut miestä aina ihmisenä, mutta en ole enää varma, onko se sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa koulussani n. 95 % opiskelijoista käy MYÖS töissä. Ehkä eri jossain höpöhöpöopinnoissa yliopistolla, en tiiä. Toki lääkäri ym. ei varmaan edes ehdi.

Eihän valmistuneistakaan noin suuri prosentti käy töissä? 

http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/yli-puolet-opiskelijoista-kay-tois…

"Yleisintä työssäkäynti oli yliopisto-opintojen yhteydessä, 61 prosentilla yliopisto-opiskelijoista oli opintojen ohessa työsuhde. Ammattikorkeakoululaisilla työssä käyvien osuus oli 59 prosenttia ja toisen asteen koulutuksessa olevilla 57 prosenttia."

Tuossa sitä höpöhöpöä sinulle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän